Toon posts:

nog een keer plaatje uit foto halen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een vliegtuig selecteren en die knippen uit de foto zonder lucht en of achtergrond. Dit is duidelijk genoeg hoop ik want daarnet kreeg ik antwoord die ik al wist.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:55

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je hebt een lasso tool, waarmee je netjes er om heen kan gaan. Je hebt ook een range selector, waarmee je een kleuren rand kan selecteren. En je hebt een zoom + gum, maarmee, je netjes de omgeving kan uitgummen. :) En of het werkt is weer helemaal afhankelijk van het programma wat je gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door gorgi_19 op 23-10-2004 11:24 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Gebruik de extract techniek, zie bijvoorbeeld deze tutorial over extract techniek als je er meer over wilt weten.

[ Voor 5% gewijzigd door blizt op 23-10-2004 11:25 ]

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

Topicstarter
oja ik gebruik adope photoshop 5.0

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Ja hallo, dit zijn toch geen vragen :? Voordat je een topic op GoT opent wordt je verondersteld zelf enige vorm van vooronderzoek te doen naar je vraag, tis hier geen McDonalds-afhaalbalie voor quick-fix oplossingen. Nu voer ik in Google even een willekeurige term in, en wat vind ik als hit 1?

Probeer eens die of een van de andere eerste 10 hits, die leggen het allemaal uit.

Mocht je d'r hiermee nu niet uitkomen, open dan een uitgebreid topic waarin je uitlegt wat niet lukt, wat je al geprobeerd hebt en waarom je denkt dat dat niet lukte.

[ Voor 17% gewijzigd door curry684 op 23-10-2004 11:28 ]

Professionele website nodig?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

duodama,

Op GoT hebben we een heleboel regeltjes over van alles en nog wat - de meeste hebben gewoon met goed fatsoen te maken maar we hebben ook wat regeltjes over waar een topic aan moet voldoen en jouw topic voldoet daar niet aan :)

Wat we op GoT graag willen zien is dat mensen zelf moeite doen om hun probleem op te lossen - denk hierbij bijvoorbeeld aan zelf eens te zoeken op Google of zelf iets te proberen. Daarnaast is hier een onderdeel van dat je ook vertelt wat je dan geprobeerd en gedaan hebt in je topicstart :)

Verder zien we graag veel relevante informatie - wat wil je precies doen en met welke software.

Omdat deze info en je eigen inzet verder ontbreken in dit topic - ga ik dit topic nu sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.