Ik heb op GoT een paar keer een vergelijkbaar probleem gevonden, maar geen oplossingen...
Voor mijn laptop (Acer TravelMate 290) heb ik een nieuw WiFi kaartje (Asus WL-107g) aangeschaft. Bij het installeren kreeg ik toen hij bijna klaar was een blauw scherm en boem een reboot.
Vervolgens ging het uiteraard direct mis met booten als ik het kaartje erin liet. Met het kaartje eruit ging het goed. Ik heb het automatisch rebooten bij kritische fouten uitgezet en kon op die manier het BSOD lezen:
Iemand
Voor mijn laptop (Acer TravelMate 290) heb ik een nieuw WiFi kaartje (Asus WL-107g) aangeschaft. Bij het installeren kreeg ik toen hij bijna klaar was een blauw scherm en boem een reboot.
Vervolgens ging het uiteraard direct mis met booten als ik het kaartje erin liet. Met het kaartje eruit ging het goed. Ik heb het automatisch rebooten bij kritische fouten uitgezet en kon op die manier het BSOD lezen:
Vervolgens ben ik alle drivers gaan updaten, van het WiFi kaartje en van het cardbusslot van de laptop. Zelfs SP2 heb ik er tijdelijk afgehaald. Voor de duidelijkheid ik draai nu Windows XP SP1. In Safemode geeft hij hetzelfde probleem.Het probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het volgende bestand: NDIS.SYS
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
etc.
Iemand
Goochem