Hoe kan ik mijn posts wijzigen? Ik zie nergens een icoontje...
Verwijderd
En als je bovengenoemd edit-icoontje niet ziet, ben je waarschijnlijk niet ingelogd: http://gathering.tweakers.net/forum/login
[FAQ]FAQ[/FAQ] » Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
als ik soms wat wijzig in een post dan komt er niet zo'n berichtje te staan onderaan met ''dit bericht is x% gewijzigd'' en soms juist wel...
hoeveel text en in hoeveel tijd vanaf het originele posten kan je iets wijzigen waardoor dat bericht er niet onder komt?
hoeveel text en in hoeveel tijd vanaf het originele posten kan je iets wijzigen waardoor dat bericht er niet onder komt?
Uit mijn hoofd was het: in dezelfde minuut aangepast - geen bericht, daarna bij meer dan 2% aanpassing
Intentionally left blank
3% na mijn weten zelfs
Ho, wacht, React rondt af op hele procenten en dan: > 2 = 3
My bad
[ Voor 62% gewijzigd door Osiris op 23-10-2004 14:46 ]
Tegenwoordig weer wel.Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 09:21:
En als een moderator je post wijzigt kan je hem zelf ook niet meer wijzigen
Kunnen ze instellen als ik me niet vergis
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Is geloof ik zo'n 2% van de origine tekst. Maar voor details zie: percentage bij edit en [rml][ bug?] regeltje "die-en-die" wijzigde dit bericht...[/rml]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Het is de bedoeling om het tegen te gaan dat mensen zijn/haar post weer gaan editten, na een modbreak. Tegenwoordig is het juist zo dat je je post niet meer kan wijzigen, na een modbreak, zoals het hoort. Zie o.a. dit topic (It's not a bug, it's a feature).
Je vergist je, dat knopje zie ik iig niet
Jij ook al niet?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dacht al dat het aan mij lag

Pagina: 1