PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| $content = str_replace("%ImageCatThumb%",ImageCat($catid,"0","thumb"),$content); $content = str_replace("%ImageCatThumb%",ImageCat($catid,"0","thumb"),$content); $content = str_replace("%ImageCatRightThumb%",ImageCat($catid,"right","thumb"),$content); $content = str_replace("%ImageCatLeftThumb%",ImageCat($catid,"left","thumb"),$content); $content = str_replace("%ImageCatRightFull%",ImageCat($catid,"right","full"),$content); $content = str_replace("%ImageCatLeftFull%",ImageCat($catid,"left","full"),$content); $content = str_replace("%ImageThumbSubCat%",ImageThumbSubCat($catid),$content); |
Ik heb bovenstaande code gemaakt om flexibel met plaatjes te kunnen werken.
Zo heb ik een aantal functies gemaakt die voor mij belangrijk zijn. Nu maak ik in de content %tags% aan en laat die vervangen bij het eruit halen van de content. Is dit snel of niet? Volgens mij niet namelijk. Nu is mijn vraag hoe kan ik dit sneller maken. Moet ik dan bijv een extra veld in de database aanmaken. 1 met geparste content en 1 niet? Zodat ik het makkelijk kan bewerken. Ik echo de reeds geparste content naar de gebruiker etc..
Nu doe ik het parsen nog als een bezoeker de gegevens ophaalt.