Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Die optie had je bij w2k als je de linkershift indrukte en dan de rechter muisknop gebruikte. Maar het kan ook zomaar zijn dat je eerst de credentials van de oude pc moet verwijderen.
Meh ...
nooit van gehoord die optie.. maar het moet iets zijn met een klassiek inloggen.. oidTwarp schreef op 23 oktober 2004 @ 01:16:
Die optie had je bij w2k als je de linkershift indrukte en dan de rechter muisknop gebruikte. Maar het kan ook zomaar zijn dat je eerst de credentials van de oude pc moet verwijderen.
*kick*
jaja dat mag ik
jaja dat mag ik
Guest account aanzetten?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
psst dan zit je met admin shares die ik juist gebruik van wil makenBreepee schreef op 24 oktober 2004 @ 23:59:
Guest account aanzetten?
En wat voor foutmelding krijg je?
[rml]blackd in "[ WinXP] guest-account probleem"[/rml]
bedoel je dit:ik weet dat er ergens een optie was van klassiek inloggen oid en daarna kon je iig wel weer inloggen vanuit 2k naar XP.
[rml]blackd in "[ WinXP] guest-account probleem"[/rml]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Staat bij XP niet toevallig 'Eenvoudig delen van bestanden' bij de Mapopties nog aan? Dat uitzetten en je kunt bij de admin-shares...
Heb je ook al gecontroleerd of de windows firewall wel uit staat ?
dat was hetmisbehavingman schreef op 25 oktober 2004 @ 00:24:
Staat bij XP niet toevallig 'Eenvoudig delen van bestanden' bij de Mapopties nog aan? Dat uitzetten en je kunt bij de admin-shares...
Pagina: 1