Toon posts:

Asus K8V SE deluxe of Asus K8V-X

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een week of 2 de MSI k8N neo platinum, maar ik heb het intussen helemaal gehad met dit trieste maandag ochtend product.
Ga het prul omruilen voor een van bovengenoemde borden.
Weet iemand of de Zalman CNPS7000B Cu op deze bordjes past? De northbridge lijkt me bij beide wel betrekkelijk dicht bij de cpu socket te zitten.
(En wat is eigenlijk het verschil tss die 2 borden, ik heb alleen een extra overclock functie gevonden, cpu:ram ratio).

Alvast bedankt voor enige hulp.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als ik die borden zo zie moet het geen probleem zijn om een Zalman 7000B-Cu koeler te installeren.

Ga gewoon voor het bordje met de meeste features als deze niet veel duurder is. Lijkt me trouwens niet. '-X' is trouwens een budget aanduiding voor ASUS borden.

Het is geen hoge heatsink die op de bridge chip zit, zoals je ziet op A7V(/N)8X borden. Moet geen probleem zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door PD2JK op 23-10-2004 01:00 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was wel van zin om er ook de zalman passieve northbridge cooler op te zetten, deze is een stuk hoger.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat betreft de Zalman northbridge koeler: da's toch duidelijk? Zolang jouw CPU koeler niet buiten het zwarte bracket uitsteekt, moet het gewoon passen B)

En het verschil: kijk gewoon op de website van de moederbordfabrikant. www.asus.com.tw dus. En surf dan richting de Specification pages van de beide moederborden en leg ze naast elkaar. Simpel :)

Al met al had je dit makkelijk zélf kunnen uitzoeken en bedenken, dicht dus. Verder is de FAQ van dit subforum ook duidelijk over het kiezen van mobo's: PMG FAQ.

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 23-10-2004 09:33 ]

Dit topic is gesloten.