agressieopwekkende balkjes van sp2

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
ik heb heel vrolijk sp2 op mn pc gezet (dank je wel c't) en na het standaard 3 uur kl*ten om explorer en shareaza weer fatsoenlijk aan de gang te krijgen krijg ik nog steeds tot moordneigingen om bij ELKE site waar ik kom op dat zinnetje:

To 8)7 "help" 8)7 protect you security, Internet Explorer has restricted this file from showing active content that could access your computer. Click here for more options.

deze regel heb ik helemaal blind getiept....

ik heb de "handleiding" ervoor al gevolgd maar die werkt tot ik explorer opnieuw start en dan begint het weer van voren af.

iemand een definitievt manier om eraf te komen?

(svp niet aankomen met pics van mokers want ik heb hier nog een _/-\o_ 12 kilo voorhamer _/-\o_ liggen en een hele dure :*) lian li :*) en ik moet me behoorlijk onder controle houden......

[ Voor 3% gewijzigd door flippy op 23-10-2004 00:25 ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ts.smoothcorp.com/cornerhardware/154502.299x299.jpeg

Oh... niet zei je?

Maareh, je zou de standaard internet zone aan kunnen passen, security op medium, of de site aan de trusted sites toe kunnen voegen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 00:35 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:47
Firefox?
En anders alle overbodige beveiligingszut op minimaal zetten.

(en graag gedaan hoor, dat cd'tje :) )

[ Voor 87% gewijzigd door dreamscape op 23-10-2004 00:38 ]

Punctuality is the politeness of kings

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

the_virus,

Ik ga je topic sluiten - het is namelijk op zo'n manier verteld - met alle smilies, semi-grappige dingen dat er meer onzin in je topic start staat dan feitelijke informatie. Je ziet het ook terug aan de reacties die er nu komen :)

Ik mis juist in je topic wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en ofdat je al eens gekeken hebt wat de melding nou feitelijk betekent. Daarnaast ontbreekt het OS in je topic titel, en horen vragen ove Internet Explorer ook nog eens niet thuis in Windows Operating Systems :)

Dicht dus :)

Dit topic is gesloten.