Toon posts:

Hoe kan ik iso games uitpakken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb spellen gedownload met xdcc catcher, bijv. Doom 3. Het is een winrar bestand als het gedownload is, en als ik het open, moet ik het ergens uitpakken, maar als ik het uitpak dan zie ik weer allemaal winrar bestandjes.
Hoe kan ik het uitpakken zodat ik het spel kan spelen, ik heb al gevonden dat het met iso kan, maar dat levert een hoop gedoe op en ik weet niet hoe het moet.
Weet iemand hoe dat moet?

Verwijderd

sorry dude hier mag je niet over discuseren hier mbt de policie over "warez"
zoek op google is zat ovver te vinden

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:36
Je kunt de ISO met bijv. Nero gewoon op cd branden. Je kiest in Nero voor "open bestand" en dan selecteer je de ISO. Nero doet de rest.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-12 10:23
ik denk dat je het moet uitpakken, daarna mounten met Daemon Tools en dan gaan met de banaan.

En een hoop faqs doorlezen op internet... ;)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-12 23:08

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 00:04:
sorry dude hier mag je niet over discuseren hier mbt de policie over "warez"
zoek op google is zat ovver te vinden
warez, omdat " met xdcc catcher, bijv. Doom 3. " dit in de post staat?
vraagt hij om warez? oid

als er weer rar files zijn na het uitpakken die ook uitpakken :)

iso exploren/uitpakken -> google

Verwijderd

Topicstarter
Als ik die uitgepakte winrar bestanden wil uitpakken, dan geeft hij errors.
Hij zegt dat de files incorrupt zijn :?

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 17:30
iso buster will do the trick

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:11

blizt

Wannabe-geek

Opnieuw downloaden dan maar ...
Of beter nog: ff langs de winkel, daar hebben ze kartonnen dozen met cd-roms erin. Hoef je niet moeilijk te doen met uitpakken enzo (hoewel .... verpakkingen zijn 'n ramp tegenwoordig :( ) en het is nog legaal ook ;)

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

lekker verkapt warez topic, je had net zo goed als topic 'hoe pak ik mijn gedownloade doom3 rars uit' kunnen gebruiken.

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:34
Gewoon uitpakken met Winrar, dan branden met Nero ..
Dat moet gewoon werken .. simpel :)

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 17:30
die Winrar bestandjes moet je gewoon 1 van kiezen die eindigd op .rar of .001 klikken en dan extracten, dan pakt 'ie automatische de andere files ook. Succes!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 00:02:
Ik heb spellen gedownload met xdcc catcher, bijv. Doom 3. Het is een winrar bestand als het gedownload is, en als ik het open, moet ik het ergens uitpakken, maar als ik het uitpak dan zie ik weer allemaal winrar bestandjes.
Hoe kan ik het uitpakken zodat ik het spel kan spelen, ik heb al gevonden dat het met iso kan, maar dat levert een hoop gedoe op en ik weet niet hoe het moet.
Weet iemand hoe dat moet?
Sgt. Killer hoe je een WinRAR archief uitpakt is eigenlijk toch iets waarvan we verwachten dat jij dat kent als je jezelf tot de doelgroep van Gathering of Tweakers.net beschouwt :)
Als ik zo je topic start lees - lijk je dat echter niet te weten :)

Ik mis verder in je topic erg veel informatie over wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen.

Ik ga dit topic dan ook sluiten - probeer aub in een volgend topic altijd heel duidelijk aan te geven wat er niet lukt, en aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.