Toon posts:

[XP] Sneltoets voor maximaliseren en herstellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af wat de sneltoets voor het maximaliseren van windows is.
Ik zou ook graag willen weten wat de sneltoets is voor het 'Verkleinen' van een window.

Ik heb de hele windows-help doc. doorgespit, maar ik kan em niet vinden.
Je kan op de titelbalk klikken om te maximaliseren/verkleinen, maar omdat er een paar honderd sneltoetsen in windows zijn ingesteld voor de stomste dingen, moet er toch ook een sneltoets voor maximaliseren zijn?

Ik bedenk me, terwijl ik dit type, dat het een beetje raar is om jezelf af te vragen wat de sneltoets voor maximaliseren in windows is, op een vrijdag avond.
Misschien moet ik wat meer uitgaan....

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:54

RayNbow

Kirika <3

(Nederlandse XP)

Alt+Spatie, V = Vorig Formaat
Alt+Spatie, N = Minimaliseren
Alt+Spatie, M = Maximaliseren

Niet echt sneltoetsen, maar het is beter dan je muis gebruiken :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op 22 oktober 2004 @ 23:40:
(Nederlandse XP)

Alt+Spatie, V = Vorig Formaat
Alt+Spatie, N = Minimaliseren
Alt+Spatie, M = Maximaliseren

Niet echt sneltoetsen, maar het is beter dan je muis gebruiken :P
Dat zijn idd niet echt sneltoetsen. Mijn laptop loopt bijna vast als ik die toetsencombo gebruik. Toch raar dat voor maximaliseren niet met een F (F1-F12)toets kan. Het is een relatief irritante handeling om telkens op die kleine icoontjes in de rechterbovenhoek te klikken. En je doet het best veel. Ik zal Bill een mailtje sturen over ergonomiteit.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ga eens Googlen naar een utility waarmee je zelf toetsen / toetsfuncties kunt veranderen? Wellicht kun je daarmee zulke acties onder de F1 ... F12 toetsen mappen :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!