Ik ben volop aan het zoeken op het net naar inspiratie om mijn PSU te modden, maar vindt er niet zoveel(meer van die reclame enzo). Hebben jullie al ervaringen/pics van een PSU mod? post ze hier...
Verwijderd
Er zijn volgens mij verschillende dingen:
- Behuizing spuiten
- Fans vervangen door UV-fans of LED-fans
- Kabels meshen
- connectors vervangen
- window in behuizing maken
- voeding passief koelen
- Behuizing spuiten
- Fans vervangen door UV-fans of LED-fans
- Kabels meshen
- connectors vervangen
- window in behuizing maken
- voeding passief koelen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 23:05 ]
ik zou de fan vervangen en een cutout maken, dus preciezer gezegd ik zoek cut-outs, geen paintjobs ofzo...
Verwijderd
met cut-out bedoel je window erin maken???Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 23:06:
ik zou de fan vervangen en een cutout maken, dus preciezer gezegd ik zoek cut-outs, geen paintjobs ofzo...
want dan moet je origineel zijn, iets waar je van houd, bijvoorbeeld ik ben een bondfan, ik had in mn case een 007-logo gemaakt
ik ben opzoek naar cut outs gelijk bvb chinese tekens ofzo, of draken, mr kweet niet zo goed hoe ik zo'n ding op voeding moet krijgen, drom zouwk wat inspiratie willn opdoen...
had je al ideen voor een mod?? want er zijn dr 1000e bij wijzen van spreken!
noem is wat, wat je in je hoofd hebt..
noem is wat, wat je in je hoofd hebt..
Verwijderd
Ten eerste toen ik ging zoeken bij google onder psu mod heb ik heel veel gevonden. En ten tweede als het puur gaat om een cut-out kan je netzo goed kijken bij side window tutorials, want feitelijk zit er geen verschil tussen je psu en je site window.
Kort gezegd gewoon gewenst gat erin dremelen en dan een dun plaatje plexi glas pakken ( 0.2- 0.4 zo ongeveer) en dat vervolgens met wat lijm vastplakken.
Kort gezegd gewoon gewenst gat erin dremelen en dan een dun plaatje plexi glas pakken ( 0.2- 0.4 zo ongeveer) en dat vervolgens met wat lijm vastplakken.
Verwijderd
search: logo @ CME
search: chinees @ CME
search: draak @ CME
search: voeding mod @ CME
[google=PSU window]
[rml][ CM] Het Grote Logo Verzamel Topic[/rml]
Dingen die je met een voeding kunt doen:
- Polijsten
- Spuiten
- Window / cutouts
- Led/thermofans
- Kabelmesh
- Neon molex
- Waterkoeling
Qua cutout kun je een boel doen, de enige beperkingen zijn je zaag/dremelkunsten en dat bepaalde randjes moeten blijven staan om de stukjes op zijn plaats te houden. Kwestie van een plaatje nemen, die omzetten naar monochroom/vectoren en aan de slag gaan. Qua uitvoering zit er weinig verschil tussen opengezaagde kast of een PSU, het is hoogstens wat kleiner. Wij kunnen jou niet vertellen wat jij mooi moet vinden, modden is 1 deel creativiteit en beheersing gereedschappen maar vooral een groot deel persoonlijke voorkeur en smaak.
Kortom, neem eens hier een daar een kijkje om ideeën op te doen, bepaal je smaak/stijl, weeg de voor/nadelen af, kijk naar de haalbaarheid/kosten en maak je keuze zoals een Tweaker betaamd. In ieder geval is een topicstart van 2 regels en pas na 5 postings je doel onder woorden brengen niet wat wij verstaan onder een goede topicstart, vooral niet als je bovenstaande in het achterhoofd houdt. Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum.
search: chinees @ CME
search: draak @ CME
search: voeding mod @ CME
[google=PSU window]
[rml][ CM] Het Grote Logo Verzamel Topic[/rml]
Dingen die je met een voeding kunt doen:
- Polijsten
- Spuiten
- Window / cutouts
- Led/thermofans
- Kabelmesh
- Neon molex
- Waterkoeling
Qua cutout kun je een boel doen, de enige beperkingen zijn je zaag/dremelkunsten en dat bepaalde randjes moeten blijven staan om de stukjes op zijn plaats te houden. Kwestie van een plaatje nemen, die omzetten naar monochroom/vectoren en aan de slag gaan. Qua uitvoering zit er weinig verschil tussen opengezaagde kast of een PSU, het is hoogstens wat kleiner. Wij kunnen jou niet vertellen wat jij mooi moet vinden, modden is 1 deel creativiteit en beheersing gereedschappen maar vooral een groot deel persoonlijke voorkeur en smaak.
Kortom, neem eens hier een daar een kijkje om ideeën op te doen, bepaal je smaak/stijl, weeg de voor/nadelen af, kijk naar de haalbaarheid/kosten en maak je keuze zoals een Tweaker betaamd. In ieder geval is een topicstart van 2 regels en pas na 5 postings je doel onder woorden brengen niet wat wij verstaan onder een goede topicstart, vooral niet als je bovenstaande in het achterhoofd houdt. Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()