Toon posts:

[PHP Forum] Fout bij het posten van berichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik maar weer eens met me standard php forum. Momenteel draaien we PHPBB2 1.52, maar sinds we een paar updates hebben uitgevoerd aan het forum krijgen we bij elk bericht dat we posten de volgende foutmelding.

----------------------------------------------------------------
Warning: Missing argument 26 for submit_post() in /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/functions_post.php on line 255

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/functions_post.php:255) in /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/page_header.php on line 665

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/functions_post.php:255) in /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/page_header.php on line 667

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/functions_post.php:255) in /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/page_header.php on line 668
---------------------------------------------------------------

Het vreemde is dat hij de post verder wel perfect op het forum zet maar het staat gewoon erg onverzorgelijk en we zijn bang dat het alleen maar erger wordt. De volgende dingen heb ik al geprobeerd.

1. Internet gezocht (Tweakers en google)
2. Foutmelding lines bekeken, maar kan echt niks verkeerds vinden in dat bestand.

Maar heb de oplossing nie gevonden, weet iemand van jullie toevallig hoe ik het posten weer normaal kan laten verlopen !?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

waarom stel je die vraag niet aan de makers van het product?
Warning: Missing argument 26 for submit_post() in /data/members/paid/d/o/downloadallgames.com/htdocs/rlh/includes/functions_post.php on line 255
want er wordt een verkeerde call naar de functie submit_post() gedaan in dat bestand, waardoor die andere foutmeldingen komen :)

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 22 oktober 2004 @ 22:42:
waarom stel je die vraag niet aan de makers van het product?

[...]

want er wordt een verkeerde call naar de functie submit_post() gedaan in dat bestand, waardoor die andere foutmeldingen komen :)
Omdat hij het altijd wel heeft goed gedaan, echter waarschijnlijk hebben we iets weg gehaald wat niet mocht O-) |:( 8)7

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dan mail je de makers voor help? Wij hebben immers geen inzicht in de code :)

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:53
Als je echt heel fout bezig wil zijn, dan kun je error_reporting() gebruiken (zie de PHP Manual), maar dat is altijd nog wel een slechte fix. Er zit gewoon ergens wat fout in de code en door het te verbergen is de kans alleen maar groot dat het bugs gaat opleveren en dat je bovendien het overzicht op de code zult verliezen. Zo'n foutmelding is er namelijk niet voor niets.

Maar ik denk niet dat er veel phpBB kenners op dit forum te vinden zijn, dus ik denk dat je beter af bent op de phpBB-supportfora. Bovendien zul je ook wel iets meer informatie moeten geven dan alleen datgene wat hier staat (versienummer, *klein* stukje code etc.), dan is het voor anderen makkelijker een oplossing te vinden. Veel succes ermee! :)

Verwijderd

Tja, gezien het feit dat je "iets weg hebt gehaald wat niet mocht", denk ik dat er toch ergens een extra check zit die "dat" controleert... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 23:23 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 23:23:
Tja, gezien het feit dat je "iets weg hebt gehaald wat niet mocht", denk ik dat er toch ergens een extra check zit die "dat" controleert... ;)
als er een check in had gezeten had je niet dit soort foutmeldingen gehad ;)
Pagina: 1