Plextor niet herkend door Easy CD 4.02

Pagina: 1
Acties:

• kingco
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05-2022
Als ik een cd 1 op 1 wil kopieren met Easy dan gaat hij eerst van mijn cd-rom de gemiddelde snelheid checken. Vervolgens krijg ik een foutmelding dat de Recorder niet wordt ondersteund. Ik heb al firmware 1.07 geinstalleerd.
Met Nero en WinOnCD lukt het wel. Wie o Wie heeft hier een oplossing voor????

Verwijderd

op adaptec.com upgraden naar nieuwste versie van easy cd creator.

• kingco
Volgens mij heb ik al de laatste versie. Hoe kan je dat controleren.????????

• kingco
Sorry Deur,

Ik heb niet goed gekeken. Ik heb hem nu een updated gedaan naar versie 4.03 en lopen met die hap. Dank je wel!!!!

Verwijderd

Je moet op de site van Adaptec even de updates 4.02E en 3.01E van respectievelijk Easy cdcreator en Directcd downloaden en installeren. Mijn Plexwriter 12/10/32A werkt na deze update prima. De versies daarvoor ondersteunden de Plexwriter niet.

Verwijderd

:( Easy cd creator deluxe 4.XXX is een |:( ik heb deze versie voor de kerst gekregen maar heb deze alweer verwijdert en vervangen voor Easy CD Creator DL 3.5c en dat werkt geod onder W2000 en WME.Ik maak ook gebruik van een Plextor brander en cd-rom player.Als ik een cd van UB40 aan het branden was, stopte de orginelen op track 15 en wilde niet verder lezen onder EACD 4.03 DL.Als die zelfde cd brandt onder EACD 3.05c is geen probleem.Ook op de Site van Adaptec zeggen dat je EACD 3.XX niet onder windows 2000 kan draaien,maar dit is gel.l en er zitten wel meer vreemde bugs/fouten in EACD 4.XX dl.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 31 december 2000 17:33 schreef kingco het volgende:

Met Nero en WinOnCD lukt het wel. Wie o Wie heeft hier een oplossing voor????
Wat is het probleem dan, moet je perse Easy creator gebruiken?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1