Toon posts:

redhat weet totaal niets meer op vlak van bestandsindeling

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben onlangs van kde naar gnome overgestapt op mijn pc's de p4 doet alles perfect maar de pentium 1 weet totaal niets meer een .bat bestand opent hij als een txt eerst dacht ik dat het lag aan dat ie niet de goede vieuwers had omdat hij dit zei nadat ik deze gedownload had kon ik ze niet openen hij had geen vieuwers hiervoor 8)7 dus eigenlijk ik kan niets openen behalve dingen zoals de standaard geinstaleerde games maar nieuwe bestanden weet hij geen raad mee het kan ook niet aan het besturingssysteem liggen want op beiden staat het zelfde het einige verschil is dat de p1 geinstaleerd is als server en da p4 gewoon als een desktop. heb al geprobeerd om hem te herinstaleren als desktop maar dit hielp ook niet een nieuwe hd erin en dan hergeinstaleerd nog niets. Ik had wel nog windows 95 liggen dat dan eens geprobeerd en die zegt dat er een corupt besturingsysteem op de computer staat hij zegt dit zelfs bij test hd's waar nog nooit iets heeft opgestaan ik snap het niet meer hoe kan ik linux op de p1 weer laten werken?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier is werkelijk geen touw aan vast te knopen, ik denk dat je even mijn mailtje moet lezen voor je een nieuw topic opent hier, en dan het liefst in begrijpelijk nederlands, met hier en daar een hoofdletter en wat interpunctie.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 19:49
Lees verder ook NOS policy - updated 22/09/2004 eerst eens door voor je een topic opent.

Dit topic is gesloten.