Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
pff is gewoon een kabelgeleider/arm. Die server hangt aan een rails net als de keukenla, en om niet meteen de stekker eruit te trekken als je hem eruit trekt, maak je die arm aan de achterzijde, en laat je daar alle kabels langs lopen.
niks om je druk over te maken, en als je geen server hebt gewoon in de container of oud ijzerbak....denk niet dat het een waardevol onderdeel is om te verkopen bv.
Ik weet wel dat de compaq armen die wij altijd gebruiken wel heeeel duur zijn nieuw, maar dat is alle rackmounted shit.
Voor ieder type server is er vaak een speciale arm, ivm schroefgaten, hoogte van server, etc. Dus volgens mij kan je hem vaak zowieso alleen gebruiken met de juiste server.
niks om je druk over te maken, en als je geen server hebt gewoon in de container of oud ijzerbak....denk niet dat het een waardevol onderdeel is om te verkopen bv.
Ik weet wel dat de compaq armen die wij altijd gebruiken wel heeeel duur zijn nieuw, maar dat is alle rackmounted shit.
Voor ieder type server is er vaak een speciale arm, ivm schroefgaten, hoogte van server, etc. Dus volgens mij kan je hem vaak zowieso alleen gebruiken met de juiste server.
[ Voor 30% gewijzigd door Mistraller op 22-10-2004 21:07 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
sorry, maybe was mn openingspost niet helemaal duidelijk,
zoveel wist ik r ook al van..
maar met welke kant zit ie aan de server?
en is er een datasheet of note van ofzo???
heb nl tekeningen voor een rack case van 4u van geborsteld alu en wil die er op fixxen....
zoveel wist ik r ook al van..
maar met welke kant zit ie aan de server?
en is er een datasheet of note van ofzo???
heb nl tekeningen voor een rack case van 4u van geborsteld alu en wil die er op fixxen....
[ Voor 36% gewijzigd door pyrofielo op 22-10-2004 21:09 ]
ahhh gevonden
de rack installation guide op dell.com:
http://support.dell.com/s...e6450/en/rig/408UUa01.pdf
de rack installation guide op dell.com:
http://support.dell.com/s...e6450/en/rig/408UUa01.pdf