speedtouch home/pro 255 nat limit omzeilen?

Pagina: 1
Acties:

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Topicstarter
Ik heb mn speedtouch home getweaked naar pro en maak nu verbinding via de SIP_SPOOF methode zodat ik geen last heb van een volle nat table als ik bijvoorbeeld eMule aanzet.

Nu wil ik mijn verbinding gaan delen, ik kan daarvoor een switch gebruiken maar dan zit ik weer met die nat 255 limit, ik heb gelezen dat die SIP_SPOOF met switch/hub niet werkt.

Zijn er nog andere mogelijkheden of moet ik een andere modem hebben die wel meer dan 255 connecties in de nat table aan kan?

Developer

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Topicstarter
hm?

Developer

Verwijderd

Met SIP_SPOOF gebruikt je modem geen NAT en heb je een router nodig om de NAT af te handelen voor het interne netwerk - een switch/hub doet dat niet. Jij wilt dus een router die geen NAT limit heeft of je huidige PC inzetten als internet gateway.

[rml][ ADSL/Alcatel] SIP Spoof, gebruikt de tweaker het?[/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 05:27 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 05:24:
Met SIP_SPOOF gebruikt je modem geen NAT en heb je een router nodig om de NAT af te handelen voor het interne netwerk - een switch/hub doet dat niet. Jij wilt dus een router die geen NAT limit heeft of je huidige PC inzetten als internet gateway.

[rml][ ADSL/Alcatel] SIP Spoof, gebruikt de tweaker het?[/rml]
Inderdaad. Gewoon zo laten en deze als modem gebruiken. Losse router kopen die voldoet aan jou eisen en wensen als router.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.