Toon posts:

[XP] uitschakelen gebruikersaccount

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van de pc moet ik telkens mijn account aanklikken bij het opstarten. Ik zou graag willen dat mijn pc opstart t/m het bureaublac zonder enige klik. Ik ben de beheerder dus hoe krijg ik dit voor elkaar

Tx, Lody

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

lody,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal regels opgesteld waar een topic aan moet voldoen en deze samengebracht in onder andere de Registratievoorwaarden en faq.

De drie belangrijkste regeltjes noem ik nog even op:
  • Probeer eerst zelf je probleem op te lossen door bijvoorbeeld iets wat je logisch lijkt te proberen, of door eens te zoeken op GoT en Google. Vertel in je topicstart dan ook wat je al geprobeerd hebt en waarop je gezocht hebt.
  • Geef je probleem en vraag zo helder mogelijk weer. Vertel bijvoorbeeld in jouw geval even sinds wanneer je dit probleem hebt (altijd al?) :)
  • Kies een topic titel die je probleem goed omschrijft. Je vraagt in je topic titel om het uitschakelen van een gebruikersaccount - terwijl je eigenlijk enkel het 'vragen' om een gebruiker te selecteren uit wil zetten.
Ik ga je dan ook vragen even je topicstart aan te passen met informatie wat je zelf al geprobeerd hebt :)

Verder zou je misschien ook hier: Windows Operated Systems - FAQ eens kunnen kijken of daar geen oplossing voor je probleem staat :)

[ Voor 1% gewijzigd door G33rt op 23-10-2004 15:14 . Reden: ofdat = vies! ;) ]

Verwijderd

Voer het volgende commando uit: (Start -> Uitvoeren)

"control userpasswords2"

Er verschijnt een nieuw venster waarin je de gewenste instelling kunt wijzigen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[search=autologon XP]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device