Toon posts:

[2000] Device manager refresht steeds*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn webcam reageert al 3 dagen niet meer met een server busy-error als ik hem probeer te gebruiken in een app. ik heb hem al 2 keer reinstalled, maar waar ik net achter kwam is dat mijn device manager helemaal ligt te flippen. als ik die open, blijft hij refreshen... houdt niet op. |:(

Windows 2000 SP4
Asus A7N8X-X
AMD ATHLON XP 2600+
256 mb DDR
GF-2 MX

cam: simpele logitech.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten aub :)
Verder - heb je iets verandert voor dat je dit probleem kreeg?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
waarschijnlijk een apparaat (je webcam? :P) wat windows steeds aan (her)installeren is? trek je webcam is los, gebeurd het dan nog steeds?

Verwijderd

Topicstarter
excuses elevator, ik zal eraan denken... maar die cam ligt er al 2 reboots uit, geen veranderingen. ik heb al meer problemen gehad met dit me sys sinds ik hem heb geupdate. ik had al een keer een topic geplaatst over het feit dat ik af en toe scandisk krijg tijdens het opstarten zonder aanleiding... Ik had het vermoeden dat m'n voeding naar de ratten is. 235 watt, heeft al een keer bliksem overleefd,

P.S. me vorige mobo is overleden ten gevolgen van gare condensatoren. ik d8 wederom aan de voeding. zou dit de oorzaak kunnen zijn? 8)7