Toon posts:

[XP] Internet probleem na nieuwe instal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn probleem. Na een computer opnieuw te hebben geinstaleer + alle frivers kan ik niet op internet. windows zegt: de zoekpagina kan niet worden geopend.

De computer heeft een draadloze verbinding met het internet. Andere computers kunnen wel gewoon verbinding maken. ik heb windows xp.
Ik snap er geen snars van. er is niks met de instellingen gebeurt ofzo. Windos geeft trouwens wel aan dat er een netwerkverbinding is met het netwerk, kan zelfs de computer vinden op andere computers.

Wie oh wie kan mij helpen. Ik heb uiteraardgezocht ) google, tweakers).
Er is dus wel netwerk verbinding, maar totaal geen internet. Router staat goed ingesteld aangezien alle ander compu's wel kunnen internetten

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Check je DNS instellingen eens? :)

Overigens een titeledit zodat het OS erin staat, zie de wos policy.

Verwijderd

Topicstarter
DNS is goed. maar ik heb het probleem gevonden. Zolang Norton anitvirus en/of zonelabs pro aanstaan werkt het internet niet. zodra bijde prog uitstaan werkt het wel. Wat ik niet snap is dat het normaal, dus op mijn eigen compu wel allemaal werkt. en om nou zonder firewall en norton het internet op te gaan is ook niks.

Let wel, voordat ik de compu opnieuw installeerde( met precies de zelfde instellingen) deed alles wel normaal, dus internetten met norton en zonelabs( zelfde versies allemaal)

Wie heeft hier meer ervaring mee?