Toon posts:

Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde even reageren op de reden waarom deze topic gesloten is. Ik ben niet een hele grote computerkenner dus ik wilde weten of iemand hier een antwoord op had. Op de vraag wat dit met netwerken te maken heeft: in dit forum kan je toch vragen stellen als je netwerk problemen geeft of niet reageert? Dat was mijn vraag namelijk, mijn explorer reageert niet meer en internet is toch een netwerk?
En ik weet ook niet wat GoTten is, kun je me dat uitleggen?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 20:54
Het had niets met netwerken te maken maar met je besturingssysteem, explorer zit in windows en niet in je netwerk namelijk. :)
GoTTen is gebruik maken van het forum, berichten plaatsen hier en dat soort dingen. :)

Maar je kan beter als je het niet eens bent met je slotje een mail sturen naar degene die het slotje gezet heeft. :)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Hallo Robinson, het is wellicht verstandig om alvorens je op GoT om raad begint te vragen, eerst de verschillende FAQ's (Frequently Asked Questions) door te lezen.
Dan zou je namelijk het volgende stuk ook tegen gekomen zijn: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Lees deze maar even door, dan is het voor jou ook gelijk een stuk duidelijker. :)

Verwijderd

Het punt was: je kunt toch op dit forum zijn? Dan kun je ook een virusscanner downloaden :)

Maargoed, je topic hoort in Beveiliging & Virussen, je zult dus de topicstartregels van dat forum moeten naleven bij het starten van een nieuw topic: Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten

Dit topic is gesloten.