Toon posts:

Explorer reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was 2 dagen geleden aan het internetten en ineens kreeg ik problemen met mijn computer. Mijn internet explorer doet het helemaal niet meer evenals MS Word. Als ik explorer wil gebruiken reageert deze niet of ik krijg de volgende foutmelding: in explorer.exe een fout opgetreden, de bewerking wordt afgesloten. De overige programma's zoals Kazaa en Outlook doen het wel, maar niet als ik dubbelklik op het pictogram, alleen via de rechtermuisknop en dan openen en dan duurt het ook nog veel langer dan normaal. Mijn vraag is of dit een virus kan zijn of dat het op een andere manier is op te lossen. Ik heb niet zoveel verstand van virussen. Op mijn computer zat een Norton antivirusprogramma, wat inmiddels verlopen is omdat ik geen geld had voor een verlenging. Nu heb ik wel geld om een antivirusprogramma te kopen, maar ik wil ook weten of een eventueel virus dat zich al in mijn computer bevindt nu alsnog verwijderd kan worden.

• rogue
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
Wanneer heb je bijvoorbeeld voor het laatst gereboot? Computers kunnen wel eens raar doen als ze wat langer aanstaan.
Verder zijn er prima gratis virusscanners te vinden op het internet

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is nu dat ik helemaal niet meer kan internetten, dus ook geen gratis virusscanners kan intsalleren.

Verwijderd

Wat heeft dit met Netwerken te maken :?

Ik stel voor dat je even Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten doorneemt en aan de hand van die sticky hierover een nieuw topic in Beveiliging & Virussen start :) Doe dus onder andere even een scan met een gratis virusscanner en een Spyware-scan voordat je je topic opent.

Succes!
Edit:
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 16:38:
Het probleem is nu dat ik helemaal niet meer kan internetten, dus ook geen gratis
virusscanners kan intsalleren.
Je kunt toch ook GoTten :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 16:40 ]

Dit topic is gesloten.