Toon posts:

ADSL Home Station werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

ik ben sinds kort eigenaar van het ADSL Home Station van Sitecom: DC-214

Afbeeldingslocatie: http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=211&size=small

Dit is gewoon een simpele ADSL modem met ingebouwd router. Nu schijnt het heel eenvoudig te installeren zijn. Maar ik krijg tijdens het installeren van het "verbindingprogramma" steeds de melding:

"Unable to configure router, router has no response! The process will be terminated"

Wanneer ik de software opnieuw installeer en opnieuw een paar keer probeer, lukt het.. maar wanneer ik de verbinding dan weer verbreek is het weer afgelopen. |:( De firewalls staan uit op alle PC's die verbonden zijn met de router en het LAN werkt wel gewoon via de router. Ik heb verder geen idee wat de oorzaak kan zijn dat de router niet reageert. Heeft iemand tips of hetzelfde probleem?

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
***KICK***

Ik heb hier dezelfde router liggen en met hetzelfde probleem... en een nieuw topic te starten is ook zoiets B)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
BonzO schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:14:
***KICK***

Ik heb hier dezelfde router liggen en met hetzelfde probleem... en een nieuw topic te starten is ook zoiets B)
Ik gooi het op een dode router
Mee terug naar de winkel, en laat ze maar aantonen dat hij werkt.

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik denk dat ik het een keer op een andere pc probeer en dan inderdaad terug naar de winkel. Want ik heb nu alles zo'n beetje geprobeerd om een goede verbinding te krijgen met dat ding:S

edit:

Vandaag naar winkel geweest... hij was idd kapot. Dan weten de mensen wat ze te doen staan als je alles goed hebt aangesloten en hij doet het nog niet.

[ Voor 32% gewijzigd door BonzO op 01-06-2005 18:43 ]