Proxy to proxy to no proxy ? hoe

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Hoi,

ik ben op zoek naar een mogenlijkheid om van een proxy server over te gaan naar een andere proxy server en daar het netwerk zo te maken dat je geen proxy meer hoeft in te vullen op de clients. Het lijkt mij dat dit mogenlijk is. Weet iemand hoe ?

de proxy naar proxy werkt. Maar hoe krijg ik nu de proxy zo dat het net lijkt alsof je op de client rechtstreeks op het i-net zit.

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar wat voor software/hardware gebruik je ervoor?

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 16:05:
Misschien een rare vraag, maar wat voor software/hardware gebruik je ervoor?
van een squid server naar een winroute machine naar een switch. Welke de clients op aangesloten worden.

i know.. winroute :P maar eerst kijken of ik dit aan de praat kan krijgen, daarna ga 'k kijken naar een oplossing met redhat (maar hier heb ik helemaal nog geen kaas van gegeten). Maar ik wil die proxy er dus uit zien te krijgen.. alleen geen idee hoe, en met google vind ik ook niet echt wat ik zoek. PS reverse proxy is het dus niet :P (wist niet eens dat het bestond :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Vaguh op 22-10-2004 16:15 ]

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Offtopic reply trashed, move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zoek maar een naar "transparent proxy"

http://www1.optusnet.com....sparent_caching_faqs.html

Iperf

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zoek maar naar transparant proxy met een upstream proxy. Zoek vraagje :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Transparant proxy inderdaad. Als je daarmee wat gaat zoeken moet je een heel eind komen.

Tip: als je met Squid werkt is het makkelijk om met bijv. iptables een transparant proxy te maken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.