Toon posts:

[Java]Meerdere programma's op 1 plug-in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje, stel ik heb twee programma's die voor dezelfde java plug-in gebouwd zijn (in dit geval jinitiator van Oracle (versie 1.3.1.13)). Is het mogelijk om deze programma's naast elkaar open te hebben zonder dat zij crashen (specifiek in een NT omgeving)?

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Normale Java applicaties hebben geen beperking tov het aantal dat je gelijktijdig wilt gaan draaien. Ik weet verder niet wat je bedoelt met java plug-in.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

Moet gewoon werken lijkt mij.... En anders: TESTEN! :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
met plug-in bedoel ik een browser plug-in om de applicatie m.b.v. IE 6 te openen. Wij hebben hier wel twee applicaties waarvan eentje met Jinitiator 1.3.1.13 draait en eentje met JRE 1.4.2.05 draait en deze mogen elkaar niet en crashen dan ook geregeld. Vandaar de vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik bump deze thread even omdat het toch een simpele vraag is die ik even beantwoord moet hebben. Dus voor menden die met jinitiator werken is de vraag: Kunnen twee verschillende applicaties naast elkaar draaien die gebruik maken van dezelfde Jinitiator JVM?