ik heb al één computer aangesloten op mijn speedtouch(510) adsl modem, dit werkt allemaal perfect. Nu ben ik bezig geweest met het aansluiten van een tweede computer, maar daarmee loop ik vast. Al ik het via de setup van kpn doe zegt hij dat hij geen modem kan vinden, en handmatig instellen is ook mislukt. Bij het pingen krijg ik 4x een time-out. Het lampje bij de aansluiting van het modem brand en bij mijn netwerkkaart(sweex) brand het lampje. Het lijkt mij dat de kabel dus goed werkt, of kan deze nog steeds stuk zijn.
Verwijderd
En met name deze: Alcatel Speedtouch 510 FAQ
Ik zie vanuit jou te weinig vooronderzoek en zelf dingen proberen. Ga eerst handleidingen volgen over hoe je de boel moet instellen en probeer, als je de kabel verdenkt, een andere kabel
We gaan je hier niet helemaal aan het lijntje nemen, je kan best zelf wat dingen proberen en met logisch nadenken je probleem isoleren
Ik zie vanuit jou te weinig vooronderzoek en zelf dingen proberen. Ga eerst handleidingen volgen over hoe je de boel moet instellen en probeer, als je de kabel verdenkt, een andere kabel
Dit topic is gesloten.
![]()