hallo ik heb de volgende vraag tegen mijn is gezegt dat je twee PC´s aan elkaar kunt hangen door een gewone netwerk kabel te gebruiken? Is dat waar! Ik moet bij iemand een laptop aan een PC hangen (deze PC zit op internet via de eerste netwerkkaart en aan de tweede komt de laptop) en volgens deze persoon heeft iemand daar ooit via een gewone netwerkkabel internet gedeelt? Ik heb t gisteren geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar omdat de netwerkkkaart in de PC zegt dat er geen netwerk is? Kan iemand mijn uitleggen hoe deze persoon dat zou kunnne hebben gedaan! Degene die dat heeft gedaan kan helaas niet meer dat doen door bepaalde omstandig heden! (Zeg maar geen contact meer met elkaar!)
Ik weet dat ik normaal mag zoeken in het forum maar daar kan ik zo 1 2 3 niks vinden en hoop dat men mijn zo wil helpen, ik zie namelijk wel op deze topic FAQ Network Troubleshooting dat t via een crosslink moet maar volgens deze persoon is t altijd met een gewone kabel gedaan??? Dus zou iemand mijn kunnen helpen BVD!!!!!
Ik weet dat ik normaal mag zoeken in het forum maar daar kan ik zo 1 2 3 niks vinden en hoop dat men mijn zo wil helpen, ik zie namelijk wel op deze topic FAQ Network Troubleshooting dat t via een crosslink moet maar volgens deze persoon is t altijd met een gewone kabel gedaan??? Dus zou iemand mijn kunnen helpen BVD!!!!!