[MSN Plus] Probleempje met opslaan chatlogs

Pagina: 1
Acties:

• HikL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik gebruik die MSN 6.2 met nieuwste msn plus erbij. Deze slaat mooi van alle mensen met wie ik praat alles op in log files. Enige probleem nu is dat ik een tijdje geleden wat heb liggen klooien met de datum van mn systeem. Nu maakt dat weinig uit, die staat weer mooi op de huidige dag en tijd. Alleen sindsdien wil het log aanmaken door msn plus niet meer zo lukken.
Het probleem is namelijk dat hij alles wel opslaat. Maar geen nieuwe maanden meer aanmaakt. In de log files staan de laatste maanden nu dwars door elkaar heen. Wel maakt hij nieuwe bestanden aan in de vorm van '<emailadres>1.ple' ipv van het gebruikelijke '<emailadres>.ple'. Nu staat in de files met de 1 erbij een paar dagen vermeld, en in de normale files van alles door elkaar.
Nu is mijn vraag. Is er een mogelijkheid dit weer recht te krijgen, of iig weer goed verder te gaan vanaf nu. Want op dit moment word alles in dezelfde files gezet.
Bvd

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:43

job

Pak al je logs, en gooi ze in een aparte folder.
installeer msn plus opnieuw zodat je dus wat logs betreft helemaal weer vanaf 0 begint :)

• HikL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44
Ok :) Dat ga ik maar s proberen dan :P