Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 20:39
Ik zoek een simpel programma voor mijn PocketPC met GPS welke snelheid, gemiddelde snelheid en afgelegde afstand laat zien. Er zijn shareware tools te vinden die dit kunnen, maar ik wil het zo simpel mogelijk hebben. Ik wil het gewoon draaien als ik TomTom uit heb staan.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
golfdiesel schreef op 22 oktober 2004 @ 14:44:
Ik zoek een simpel programma voor mijn PocketPC met GPS welke snelheid, gemiddelde snelheid en afgelegde afstand laat zien. Er zijn shareware tools te vinden die dit kunnen, maar ik wil het zo simpel mogelijk hebben. Ik wil het gewoon draaien als ik TomTom uit heb staan.
Tipje: TomTom "claimt" een BT GPS ontvanger helemaal voor zichzelf, een andere app kan dus niets met de gegevens. Je zult een extra tooltje moeten installeren, bijvoorbeeld GPSGate

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Misschien ken je het kaart / navigatie programma oziexplorer ( www.oziexplorer.com ) voor de pc? Daar is ook een pocket pc versie van, die erg fijn werkt. Je kunt elke kaart die je wilt met de pc maken en calibreren, met waypoints werken, en elke kaartdatum gebruiken die jij wilt.

Misschien een idee om daar eens naar te zoeken ;).