Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 nieuwe modellen van Samsung: E330 en E500

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Samsung E330:

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/Samsung_E330.jpg

Netwerk
Dual band

Beeldscherm
Extern beeldscherm
65.536 kleuren
Resolutie: 96 x 96 pixels, 2 lijnen

Kleuren beeldscherm
Instelbare schermhelderheid
65.536 kleuren
UFB
Resolutie: 128 x 160 pixels, 7 lijnen

Externe vormgeving
Bedieningstoets
4-richtings

Camera
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Flitser
Kwaliteitsopties
MultiShot
Nachtmodus
Portrait modus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: (camera) 640 x 480 pixels
Resoluties: (camera) VGA (640x480), QVGA (320x240), QQVGA(.160x120), Mobile (176x120)
Soort: VGA camera

Flip model
Geïntegreerde antenne
Internet sneltoets
Trilfunctie
Interne vormgeving
Screensavers
Wallpapers
Downloadbare wallpapers
Kleur
Geheugen
Dynamisch geheugen
Grootte: 6.7 MB
Audio
Polyfonische ringtones
40-tones polyfonische ringtones
Downloadbare ringtones
Compatible met Nokia melodieën
Voice memo
Messaging
Via SMS
EMS
Java ondersteuning
MMS
SMS
SMS berichten versturen naar
meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van
aaneengeschakelde SMS berichten
T9
Connectivity
GPRS
Infrarood
Modem
Synchronisatie
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Infrarood
WAP
2.0
Aanwezige programma's
Alarmklok
Calculator
Fotoalbum
Games
Downloadbare games
Kalendernotities
Stopwatch & timer
Takenlijst
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Samsung E500

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/Samsung_E500.jpg

Netwerk
Dual band
Beeldscherm
Extern beeldscherm
65.536 kleuren
OLED
Resolutie: 96 x 64 pixels
Kleuren beeldscherm
65.536 kleuren
TFT
Resolutie: 128 x 128 pixels
Externe vormgeving
Bedieningstoets
4-richtings
Camera
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Kwaliteitsopties
Portrait modus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: (camera) 640 x 480 pixels
Soort: 307K pixel VGA camera
Flip model
Geïntegreerde antenne
Internet sneltoets
Trilfunctie
Interne vormgeving
Screensavers
Wallpapers
Downloadbare wallpapers
Kleur
Geheugen
Dynamisch geheugen
Audio
Polyfonische ringtones
64-tones polyfonische ringtones
Downloadbare ringtones
Compatible met Nokia melodieën
Ringtone composer
Voice dialling
Voice memo
Messaging
EMS
Java ondersteuning
MMS
Picture messaging
SMS
Ontvangen en verzenden van
aaneengeschakelde SMS berichten
T9
Connectivity
GPRS
Soort: Class 8 (4+1 slots)
Infrarood
Modem
Synchronisatie
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Infrarood
WAP
2.0
Aanwezige programma's
Alarmklok
Bioritme meter
Calculator
Calorieën meter
Fotoalbum
Afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave
Fototelefoonboek
Games
Downloadbare games
Herinneringen
Image editor
Afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave
Zoom functie
Kalendernotities
Takenlijst
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat de laatste tijd de mobieltjes steeds lelijker worden.
de E710 en de E800 zijn in mijn ogen momenteel het mooist...

gister surfde ik rond en zag deze 2
ik kan geen keus maken welke mooier is....
maar ik ben iig van plan om 1 van dees te nemen.

wat ik wel mis aan beide telefoontjes zijn dat ze geen Opnamefunctie hebben.
Videoopname bedoel ik dan
de E710 heeft dit wel.

de E500 komt met een opmerkelijke functie....
calorie meter...
het is dus meer een damesfoon....
maar ik zou tog gelukkig zijn als ik er 1 had

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Al iemand die de e330 heeft gekocht en zijn ervaringen met ons wil delen? :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik vandaag :D

hij heeft leuke dingen zoals call ID
maar de 65k kleuren zijn heeeeeel slecht...
vergeleken met de e710 lijkt het alsof deze maar 100 kleuren heeft....
je ziet allemaal stippeltjes

het is een erg goedkoop beeld.

tog ben ik er trots op want hij heeft gekke functies zoals dubbel zijdig veel kleuren (niet te merken aan de binnenkant

Verwijderd

Jammer Samsung... WEER meer van dezelfde troep!

Verwijderd

Topicstarter
goh volgens boekje heeft hij gprs maar ik kan dat ding nergens ivndne en dat ding heeft ook geen optie daarover

Verwijderd

Ik vind het een aanfluiting van samsung,voelt vreselijk goedkoop plastikerig aan,kleuren zijn inderdaad echt triest,heel erg flets,ben ik niet van samsung gewend,ik vind het dus geen aanrader :O

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

even ter info van deze mooie telefoon

de e700 kabel werkt OOK op de e330!

Verwijderd

e330 met slecht scherm? Geen idee waar jullie het over hebben...

Laat ik eerst en vooral zeggen dat ik het toestel al iets meer dan een weekje heb, en dus niet zomaar het gekakel van mensen overneem die ergens een twijfelachtige review gelezen hebben van een toestel die misschien nog in ontwikkeling was en dat dan klakkeloos overnemen.

Ook is dit niet mijn eerste toestel met een kleurenscherm, ik heb reeds een nokia 6610 & SE Z600 gehad.
Nu kijk ik zelden, tenzij misschien ik héél erg diep in het glas gekeken heb, erg dicht op mijn toestel, er is toch minstens een afstand van 20cm, maar ik heb geen enkel probleem met het scherm en zie ook geen stippeltjes, ik kan wel aannemen als je 30min op het scherm kijkt met een afstand van slechts 2cm dat je stippeltjes te zien krijgt, al betwijfel ik ofdat dit aan het toestel te wijten is :p

De toetsen vind ik zeer aangenaam om mee te werken, plastiekerig ok, maar dat vond ik van mijn 6610 ook en het was een waar genot om daar een bericht op in te tikken, idem voor mijn e330!

Het toestel heeft geen infrarood (das jammer, maar echt veel gebruik ik dat toch niet) en geen bluetooth (wat ik helemaal niet mis aangezien ik dit nooit gebruik, khem ook iets tegen mensen die een gsm afbreken omdattie geen bluetooth heeft en het zelf toch nooit zouden gebruiken)!
Waarom heb ik het toestel dan gekocht?
Wel mijn Z600 was/is een zeer degelijk toestel, ik kan het iedereen aanraden die anders toch maar loopt te zeiken dat er geen bluetooth op zijn gsm zit, als je wel kan leven met het feit dat de Z600 een lomp ding is.
Lelijk? Niet echt, eerder uniek, maar dus zeer lomp, ik voelde hem altijd in men zakken zitten, niet altijd slecht maar ook niet echt aangenaam (ook al went het wel).

Daarom heb ik dus de e330 gekocht, na hem eerst even te testen door hem in men zakken te steken... :p

Is het dan het ideale toestel?
Verre van, ik kan me inbeelden dat sommige mensen wel echt nood hebben aan infrarood en mensen die bellen in de auto (ook al hoort dit niet volgens mij, maarja...) die zullen wel nood hebben aan bluetooth, die heeft ie dus niet! Bluetooth kan ik nog begrijpen, maar infrarood is toch een minimum, nuja met de datakabel lukt het ook!

Ook mocht men er wel een 2de batterij en/of datakabel bijdoen, nu zit er enkel, een voor mij dan toch, nutteloos oortje bij...

Het toestel zelf dan:
De externe display, is leuk, niet echt zo nuttig, maar best wel leuk als je de foto ziet verschijnen van degene die je belt. Maar het is en blijft een showelement!

Waar ik mij toch aan erger is het feit dat als de gsm afligt hij ook daadwerkelijk afligt, logisch volgens velen, maar volgens mij niet.
Als ik een wekker/alarm instel, wil ik ook dat dit ding mij wekt als de gsm afligt (ook al is dit maar heel zelden), dit doet de e330 dus niet, waar al mijn vorige toestellen (en dat zijn er ondertussen al wat) dit wel deden.

Geluid, en dan heb ik het niet over de kwaliteit van het geluid maar eerder over de manier waarop je dit kan inschakelen/uitschakelen.
Een nokia werkt met de handige profielen, men SE had 1 knop waarmee ik ieder geluid kon uitschakelen.
Men e330 heeft die knop ook, maar stil wil niet echt zeggen stil, bepaalde geluiden komen er nog steeds door, wat wel jammer is! Als de gsm op "stil" staat en ik leg hem af en terug een lijkt de "stil" optie verdwenen, het is natuurlijk maar 1 knop indrukken om hem terug op stil te plaatsen, maar ik erger er mij toch wel wat aan.
Verder nog over het geluid, de optie eerst trillen en daarna geluid is schitterend maar waarom is er geen optie trillen & geluid samen, spijtig...

Er zijn wellicht nog een aantal dingen waar ik mij (zal) aan erger(en), maar ik kan er niet onmiddellijk opkomen...
Nuja de meeste dingen zijn een kwestie van wennen, denk ik, hoop ik, al bij al ben ik zeer tevreden met het toestel, het is aangenaam werken, menu zit logisch in elkaar en het is een plezier om naar het toestel te kijken. :D

Verwijderd

nou het toch aan bod komt, ik heb ook net de e330 prima hoor.
maar kan ook iemand vertellen hoe het zit met die f*&^%#@king datakabel.
Want dat drijft de mens echt tot wanhoop, hoe krijg ik dit werkend, niewe kabel, telefoon, laptop maar niet werken.
Dat ge$%$%k heb je tenminste niet met bluetooth, dat werkt doodsimpel.
Ik krijg mijn foto's er niet af.
grt. nick

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-11 18:52
Je hebt van samsung zo een Programma wat je kan downloaden via hun site en dat werkt prima. Weet even niet meer hoe het heet maar zoek eens op synchronisation.

Verwijderd

De samsun e330 is niet echt een nieuw toestel, het is echter wel een erg fijn toestel. Met een heel erg fijn en helder toestel, vooral de 2 displays zijn erg fijn. De camera maakt ook scherpe foto's en heeft mogelijkheden tot zoom. Verder wel een leuk toestel maar erg jammer dat foto's alleen te mailen zijn. Tenminste dat dacht ik dat dat de beperking was. Dat het niet via datakabel mogelijk zou zijn om foto's naar de computer over te halen.

Denk dat ik dit toestel al zo'n 2 maanden terug had.

Verwijderd

Topicstarter
@ lange naam
ik heb het toestel nu ook al bijna een maand
je begint wel vervelend in je post
maar je maakt een vergelijking tussen een nokia scherm met een van samsung
een nokia scherm komt verre weg niet in de buurt van een samsung
en heb je mijn post wel goed gelezen?????

ik heb een vergelijkking gemaakt met een samsung E710 (zelfde als E700 maar met meer extra's)
de scherm van de e330 is NIETS vergeleken bij de E710
ik zie de puntjes als ik een foto wil maken.

of ik heb een bagger toestel gekregen
of jij hebt nooit een egte samsung beeldscherm gezien op de e330 na

Verwijderd

Ok van het alarm dat niet zou werken als je tel uit staat, sorry, foutje, er zit een optie in "automatisch aan" die ervoor zorgt dat je alarm toch werkt als je gsm uitstaat!

@kaisz

Jah ik had je post goed gelezen, ik vergelijk ook enkel de schermen met mijn vorige toestellen, niet met toestellen waar ik geen ervaring mee heb.

De naam is trouwens LangeName :p

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 14:52
vraagje: heeft de e330 ook de functie "Kosten- en tijdsduur informatie", zoals bijvoorbeeld de e600 wel heeft. En kan iemand misschien ook wat ervaringen posten over de standbytijd, want daar lees ik nogal negatieve berichten over van sommige gebruikers.
Thanks! :)

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:23
Als 't allemaal goed gaat heb ik me telefoon of morgen, of maandag binnen. Natuurlijk wil ik dan wel mijn ervaringen posten ;)

http://specs.tweak.to/5253

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 18:07

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb de E330 sinds kort.
Er zit idd een kosten- en tijdsduur info systeem op, maar om die kosten in te stellen heb je d8 ik je PIN2-code nodig?

De standby-tijd is idd niet geweldig, maar bij normaal gebruik (dus niet de hele dag spelletjes spelen ;) ) gaat ie wel een dag of 3 á 4 mee.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Sjowhan
Whuzz schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:09:
Ik heb de E330 sinds kort.
Er zit idd een kosten- en tijdsduur info systeem op, maar om die kosten in te stellen heb je d8 ik je PIN2-code nodig?

De standby-tijd is idd niet geweldig, maar bij normaal gebruik (dus niet de hele dag spelletjes spelen ;) ) gaat ie wel een dag of 3 á 4 mee.
Net zoveel dus als een gemiddelde siemens telefoon (heb zo'n postbank telefoontje). Toch (vind ik dan) grappig dat de Nokia's een in verhouding veel langere standbytijd hebben dan hun concurrenten...

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Dimmu schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:14:
Net zoveel dus als een gemiddelde siemens telefoon (heb zo'n postbank telefoontje). Toch (vind ik dan) grappig dat de Nokia's een in verhouding veel langere standbytijd hebben dan hun concurrenten...
Dan heb je ook meteen het énige goede punt van Nokia te pakken ;) :P

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 14:52
dus voor kosten moet je een code hebben, maar tijdsduur kun je wel gewoon uit de telefoon halen.
Denk wel dat dit hem gaat worden. Andere opties waren e600 (helemaal korte standby tijd: 110 uur) en de x450 (geen camera).

• Sjowhan
Ik heb de foon gisteren binnen gekregen. Wat een ontzettend lief telefoontje O+

Oplaadtijd is +/- 1.5uur als de batterij volledig leeg is, dus dat valt allemaal wel mee. Voor de rest nog weinig mee gebeld, maar tot zover bevalt het me wel :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Zou iemand die dit toestel heeft even kunnen kijken welke talen erin zitten. Mijn vriendin wilt dit toestel graag, maar kwam erachter dat hij los in duitsland VEEEEL goedkoper is als hier (meer dan 60 euro). Als in het nederlandse toestel nu de duitse taal zit, gok ik erop dat het omgekeerd ook zo is, en dan kan ik hem daar bestellen/halen.

Alvast bedankt voor het kijken.

Geen inspiratie

• Sjowhan
martijn12345 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:30:
Zou iemand die dit toestel heeft even kunnen kijken welke talen erin zitten. Mijn vriendin wilt dit toestel graag, maar kwam erachter dat hij los in duitsland VEEEEL goedkoper is als hier (meer dan 60 euro). Als in het nederlandse toestel nu de duitse taal zit, gok ik erop dat het omgekeerd ook zo is, en dan kan ik hem daar bestellen/halen.

Alvast bedankt voor het kijken.
Talen die in de E330 zitten:
Nederlands
Portugees
Turks
Engels
Duits
Italiaans
Spaans
Frans

Of het wel zo verstandig is om in duitsland de telefoon te kopen betwijfel ik; je weet niet of de firmware hetzelfde is, zodat je ook keuze hebt uit de bovenstaande talen...

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Lijkt mij, gezien de hoeveelheid talen die ze in het NL model hebben gestopt, dat ze deze firmware voor hele europa gebruiken? Of denken jullie van niet ?

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Even nagevraagd, misschien interessant voor meer grensgebiedbewoners. Je kunt um gewoon simlockvrij in duitsland halen. Telefoon kent gewoon NL taal. Enige wat je hebt is een duitse handleiding, mocht dat een probleem zijn, is de NL versie als PDF te downloaden bij Samsung zelf. Heb hem besteld voor mijn vriendin, scheelt toch mooi 50 euro met de goedkoopste prijzen op NL websites, laat staan met de 300+ euro die phonehouse en belcompany los vragen voor dat toestel.

Geen inspiratie

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
bah weer van die klapdingen.. klap klap krak :/
ben blij met mn c100 vooralsnog :P

• Sjowhan
Morphine schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:43:
bah weer van die klapdingen.. klap klap krak :/
ben blij met mn c100 vooralsnog :P
Dat vind ik best wel meevallen eigenlijk :)

Ik vraag me alleen af hoe ik woorden kan selecteren in een sms? Ik kan niet simpel met de cursor terug, dan pakt T9 het woord niet..

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Heeft iemand enig idee hoe je java games op de E330 krijgt met de datacable. Of eventueel via wap (en dan downloaden vanaf Zedge upload shack: http://www.zedge.no/index.php )

Want krijg het alle 2 niet voor elkaar, en kan er nergens iets over vinden.

Geen inspiratie

Verwijderd

waar heb je de 330 besteld dan in duitsland??? welke site of winkel?

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:43:
waar heb je de 330 besteld dan in duitsland??? welke site of winkel?
late reactie, maar wil het toch nog ff posten:

http://www.einfachpreiswe...ntry=18557&agentur=idealo

Kost nu 186 euro. Wat meer dan 50 euro goedkoper is als de goedkoopst webshop in NL.

Bestel NIET bij 7mobil (als je duitse pricewatch neemt, zie je dat die nog goedkoper is) heb hier 1 keer iets bestelt, en het is een RAMP ! Je bent je geld kwijt als je niet 5x belt

[ Voor 19% gewijzigd door martijn12345 op 26-02-2005 00:13 ]

Geen inspiratie

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Ik twijfel nog of ik de E330 ga nemen, vooral het ontbreken van Bluetooth lijkt me een gebrek. Alleen is hij zo mooi :>

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb de E330 ook. In eerste instantie als 'stap-telefoon', omdat mijn P900 te lomp is om mee te nemen bij het uitgaan e.d.
Maar na een weekje gebruik vond ik hem ZO prettig in het gebruik dat hij nu mijn dagelijkse foon is geworden en ik er een extra simkaart heb bijgekocht en mijn P900 tot zakelijke foon (heb een eigen bedrijfje) heb gemaakt :)

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:00
Kan iemand miss een foto maken met de e330 met en zonder flits? ik wil heel graag zien hoe die foto's er nou uitzien..

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:05:
nou het toch aan bod komt, ik heb ook net de e330 prima hoor.
maar kan ook iemand vertellen hoe het zit met die f*&^%#@king datakabel.
Want dat drijft de mens echt tot wanhoop, hoe krijg ik dit werkend, niewe kabel, telefoon, laptop maar niet werken.
Dat ge$%$%k heb je tenminste niet met bluetooth, dat werkt doodsimpel.
Ik krijg mijn foto's er niet af.
grt. nick
Je moet een serieele kabel gebruiken en de PIM's software van samsung werkt niet met USB.

Verwijderd

Dit topic is dan wel meer dan 2 maanden niet actief geweest, ik heb toch een vraag, en een nieuw topic openen lijkt me overdreven.

Wat is het verschil tussen de Samsung E330 en de Samsung X640?
Ik heb zelf een paar dingen kunnen vinden, namelijk:
- prijs is hetzelfde op dit moment bij de Belcompany
- de Samsung E330 heeft een tweede (kleuren)scherm
- ze hebben allebei een fotocamera, ik heb er echter geen verstand van welke beter is.. beide is de resolutie 0,3 megapixel. ik vind dit overigens niet zo heel belangrijk, aangezien ik ook een digitale camera heb..

Wat zijn de voordelen van de X640?
Mijn persoonlijke voordeel is dat hij als Telfort-prepaid wordt aangeboden, en de E330 als Hi. Ik heb momenteel zelf Telfort, dus dan kan ik mijn eigen simkaart erin gebruiken.

Iemand een reden waarom ik voor de E330 of X640 zou kiezen?

Ik heb zelf al gezocht op Google, mij viel op dat er niet heel veel reviews te vinden waren. Als ik hem heb, zal ik hier een review plaatsen

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 13:25
Hallo, na een klein jaar weer een update in dit topic.

Heeft er iemand (zoals mijn vriendin) last van het feit dat deze foon af en toe zonder aanwijsbare reden een blauw scherm geeft? De gsm loop niet vast, alleen kan je niks meer zien. Bijzonder vreemd, als je 'm uitzet is het weg. Dit komt meer en meer voor de laatste tijd, en de telefoon is anderhalf jaar oud. Garantiegeval? Bekend euvel?
Pagina: 1