Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
Ik zeg schopje
Standaard wordt er een of andere standaard NIC geëmuleerd, maar ik weet vrijwel zeker dat het onmogelijk is om een specifieke NIC te emuleren...
VPC2004 emuleerd een intel 21164 chip (en das geen pro100) en kan ook geen andere nics emuleren
vmware gebruikt een amd-pcnet gevalletje dus daar heb je ook niks aan
vmware gebruikt een amd-pcnet gevalletje dus daar heb je ook niks aan
A wise man's life is based around fuck you
Dat is jammerlijk. Moeten we toch een echte apllience erbij pakken om te testen. Bedankt iig voor jullie antwoorden.
Zal het niet mogelijk zijn om VPC zo te tweaken dat de naam van de NIC valt te wijzigen. Ik neem van de week wel contact met Microsoft op maar jammerlijk is dat daar 1st line support minder weet als de gemiddelde huis tuin en kuiken prutser
Zal het niet mogelijk zijn om VPC zo te tweaken dat de naam van de NIC valt te wijzigen. Ik neem van de week wel contact met Microsoft op maar jammerlijk is dat daar 1st line support minder weet als de gemiddelde huis tuin en kuiken prutser
naam van de nic wijzigenvliegjong schreef op 24 oktober 2004 @ 20:17:
Dat is jammerlijk. Moeten we toch een echte apllience erbij pakken om te testen. Bedankt iig voor jullie antwoorden.
A wise man's life is based around fuck you
Misschien off-topic, en waarschijnlijk niet relevant voor dit probleem, maar toch: BSD is geen gestripte Linux.
Ja het is een gestripte bsd versie...
Pagina: 1