Toon posts:

Geen beeld maar windows is gestart

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na installatie van omega 4.9 krijg ik geen beeld meerals windows is gestart.
Dus denk ik veilige modus starten maar dat werkt niet dan krijg ik fatale fouten
de pc wil niet starten in veilige modus
Iemand een idee om t anders op te lossen????

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

Cyphax

Moderator LNX/AI
Geef eens wat meer info mbt die fatale fouten?
Dat ie niet start in normal mode betekent misschien te hoge resolutie en/of refresh rate.
Hoe weet je zeker dat Windows draait als je beeld zwart blijft? Wat heb je voor videokaart, etc... we hebben meer info nodig :)

Saved by the buoyancy of citrus

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
de gewoone drivers installeren 4.10 bijvoorbeeld?? en die omega er af kikken, kijken of het dan werkt. misschien heeft een virus scanner erop los laten ook zin?! welke kaart heb je?

Verwijderd

DaannO schreef op 22 oktober 2004 @ 14:19:
de gewoone drivers installeren 4.10 bijvoorbeeld?? en die omega er af kikken, kijken of het dan werkt. misschien heeft een virus scanner erop los laten ook zin?! welke kaart heb je?
Vast makkelijk te realiseren met een zwart beeld huh B)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 14:21:
[...]

Vast makkelijk te realiseren met een zwart beeld huh B)
nee dat niet maar zo en zo zonder beeld kan je niet veel?! :Y) anders systeem herstel van win xp.. maarjah daar heb je ook beeld voor nodig.. lijkt me een software probleem en niet iets van de kaart... maar wie weet ist de kaart... :+

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op 22 oktober 2004 @ 14:19:
Geef eens wat meer info mbt die fatale fouten?
Dat ie niet start in normal mode betekent misschien te hoge resolutie en/of refresh rate.
Hoe weet je zeker dat Windows draait als je beeld zwart blijft? Wat heb je voor videokaart, etc... we hebben meer info nodig :)
de fatale fout is stop c000021a
Mn kaart is een 9800 pro
Ik hoor xp starten via mn speakers

weet je genoeg zo??

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Probeer er een nVidia, S3 of weet ik veel wat voor merk videokaart erin te proppen. Waarschijnlijk krijg je dan wel beeld en kan je Omega uninstallen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Glashelder schreef op 22 oktober 2004 @ 14:32:
Probeer er een nVidia, S3 of weet ik veel wat voor merk videokaart erin te proppen. Waarschijnlijk krijg je dan wel beeld en kan je Omega uninstallen.
Je heb gelijk dat is een goed idee heb hier nog een gforce 2 moet kunnen

ok heb mn geforce erin gedaan had dus weer gewoon beeld en alle ati en omega shit verwijdert ook in het register alle omega sleutels weg. Stop 9800 pro er in en
nix :( zie start schermen en zie de start pagina van XP met dat balkje opt mom dat
mn desk top moet komen nix

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 15:16 ]

Pagina: 1