Silent Hill Opinion

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
het is de keus tussen Silent hill 3 of 4. Welke zouden jullie kiezen?

Ik zag ze namelijk cheap in de winkel staan, de verhalen zijn toch onafhankelijk van elkaar, dus je hoeft niet eerst deel 3 te spelen en daarna deel 4? Dus welke is qua gameplay en sfeer beter?

Zijn de vorige delen ook onafhankelijk van elkaar wat betreft het verhaal? Bottom line: Welke zouden jullie kiezen? Meningen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet zelf weten welke je kiest, dat gaan we niet voor je bepalen, kijk gewoon ff welke je leuker lijkt. Er zijn zat reviews over beide delen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imho,3

mening: het voegt zich meer bij verhaal dan 4 omdat 4 zich in een ander stadje afspeeld en je via een soort poorten reist,in sh3 ben je gewoon constant in sh,ook het verhaal vind ik beter uitgediept,maar als je het geld hebt om 4 te kopen moet je toch ook zeker het geld voor 3 hebbemn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:17
ik weet et niet want ik heb ze nog niet gespeeld :) ik ga binnenkort ff deel 1 tot 4 spelen :P

en Bloodcatcher mischien heeft hij op dit moment wel geld voor 1 van de 2 maar even niet voor de andere? niet iedereen heeft het even breed en dan moet je idd keuzes gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hij zegt van ik heb de keuzen tusse 3 en 4,nou 3 is maar 9 euro ofzo terwijl 4 36 is,dus ik vond t een beetje raar,oh en ik heb t zelf ook niet zo breed hoor,ben een hopeloze baanloze geldloze gamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allebei :) silent hill ownz 8)

p.s als je silent hill 2 nog niet hebt gespeeld.. dan die so wie so.. dies even duur als deel 3 atm, maar is het beste deel imo :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon de serie in de juiste volgorde gaan uitspelen. Daarnaast is SH3 in hetzelfde stadje terwijl SH4 zich voornl. afspeelt in een kamer in een naburig stadje. Kortom, als je SH1 en SH2 al hebt gespeeld zou ik SH3 als volgende pakken om iig het verhaal van het stadje Silent Hill zelf compleet gespeeld te hebben - in de tijd die je daarmee bezig bent zakt SH4 toch wel in prijs ;) (en Silent Hill 5 komt er ook aan voor de next generation consoles)...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:40

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

3 veel beter dan 4 imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 22:06:
(en Silent Hill 5 komt er ook aan voor de next generation consoles)...
W00T NEWS? ??? ik wil plaatjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 14:07:
[...]
W00T NEWS? ??? ik wil plaatjes :p
[google=Masashi Tsuboyama Silent Hill 5 next gen]
Voor plaatjes zul je nog een tijdje moeten wachten denk ik, wellicht dat je die honger dan ondertussen kunt stillen met de film: http://www.imdb.com/title/tt0384537/ ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 20:22 ]

Pagina: 1