Toon posts:

Blauw scherm, witte letters, foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo de manne...
Ik heb een nieuwe pc gekocht.
Een AMD Athlon64 - 3000Mhz
1024 Mb DDR (1x512DDR 333mhz, 1x512DDR400mhz)
GForce FX5700 - 256mbDDR vivo
Plextor DVDRW + Plextor CDRW
1xmaxtor 40Gb + 1xmaxtor 80Gb

....nu is de vraag...

iedere keer als ik mijne pc opstart dan stopt die juist voor da windows opengaat(op het scherm van welkom) en valt alles uit en krijg ik een blauw scherm met witte letters.(foutmelding weet ik veel)
dan doe ik een reset
pc start trug op en weer hetzelfde
zo een paar keer en dan werkt die pas, dan gaat die ineens wel door nr windows na dat welkomscherm.
dan krijg ik in windows een kadertje te zien van al die keren da ik niet tegoei heb opgestart met de vermelding: u pc is hersteld van een ernstige fout

wat is er aan de hand?????

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 14:17
als je even beschrijft wat dat blauwe scherm zegt(BSOD noemen we dat) dan kan je veel beter geholpen worden :)

If it aint broke, fix it till it is!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dat we je post niet kunnen lezen zoals het er nu hebt neergezet. Zou je even je post willen nagaan en alles willen herschrijven in het Nederlands. Dan komen we al een heel stuk verder.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) GoT is bedoeld voor vragen en probleemgevallen waarbij je na research echt niet meer uitkomt. In dit geval kan ik helaas niet uit de topicstart opmaken of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem.

Je had bijvoorbeeld de foutcode danwel -melding simpelweg door Google heen kunnen jagen. Bijvoorbeeld bij een blue screen met de foutcode 0x0000000A: [google=0x0000000A]. Ook had je de FAQ van dit subforum kunnen raadplegen: Windows Operating Systems - FAQ » Windows XP en 2000 BSOD guide

En mocht het hardwarematig blijken, dan kun je in de FAQ van Processors, Mobo's & Geheugen deze troubleshooter vinden: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig door te nemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen GoT van de gebruiker verwacht ;)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 22-10-2004 13:23 ]

Dit topic is gesloten.