Ik ben bezig met het ontwikkelen van een intranet site voor stage. Als er iemand inlogged moet er op de homepage een tekst "Welkom $naam $achternaam" weergeven worden. Dit heeft in het begin altijd gewerkt, maar sinds een paar weken werkt het niet meer. Ik ben hier heel lang mee bezig geweest maar na een tijd besloot ik maar om er een @ voor te zetten want ik heb nog genoeg te doen aan het intranet.
De meeste ingewikkelde dingen gaan goed, maar dit simpele ding wil gewoon niet werken.
Als ik de query in phpMyAdmin invoer krijg ik een correcte uitvoer.
Als ik $ID in de query vervang met 1 bijvoorbeeld krijg ik ook niks.
Hier onder de code:
Deze pagina word geinclude, maar ik zie gewoon niet wat ik fout doe...
Wie kan me op weg helpen ??
De meeste ingewikkelde dingen gaan goed, maar dit simpele ding wil gewoon niet werken.
Als ik de query in phpMyAdmin invoer krijg ik een correcte uitvoer.
Als ik $ID in de query vervang met 1 bijvoorbeeld krijg ik ook niks.
Hier onder de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <? if($action == 'loguit') { setcookie('user_id', '', time()+60*60*24*7*52, '/'); setcookie('password', '', time()+60*60*24*7*52, '/'); session_destroy(); ?> <meta http-equiv=refresh content=0;url=index.php> <? } else { $id = $_COOKIE['user_id']; if(empty($id)) { echo "Nog niet ingelogged"; } else { include('db.php'); $ID = $_COOKIE['user_id']; $result = mysql_query("SELECT naam, achternaam FROM leden WHERE id = ".$ID.""); $row = mysql_fetch_array($result); print "<font size=1>Welkom $row->naam $row->achternaam <br> [<a href='#'>Popup</a>] - [Hier stond iets wat de layout verneukt]</font>"; } } ?> |
edit:
Dit is btw de foutmelding:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in d:\appserv\www\personeel\inc\logged.php on line 23
Dit is btw de foutmelding:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in d:\appserv\www\personeel\inc\logged.php on line 23
Deze pagina word geinclude, maar ik zie gewoon niet wat ik fout doe...
Wie kan me op weg helpen ??

[ Voor 16% gewijzigd door RMX op 22-10-2004 12:48 ]