Toon posts:

Mini versie windows 95

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik meen ooit eens op Tweakers een artikel te hebben gelezen over een Windows 95 versie die door iemand helemaal leeg was getrokken en op een paar floppies kon ( ik meen 5 ). Helaas kan ik dit artikel nergens meer terugvinden en google kan me er ook niet echt bij helpen. Daarom vraag ik me af of iemand anders nog weet hoe deze versie heet. Alvast bedankt voor de moeite.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit heet volgens mij nano95 of micro95. Even zoeken op google zal wel wat opleveren.

//edit

http://osfocus.net/article.asp?PostID=1
HIer staat wat over micro95. De term nano verwijst naar de kleine versie van win98.

[ Voor 46% gewijzigd door Noork op 22-10-2004 12:45 ]

Verwijderd

Met een programma zoals win98lite kan je win98 ook terug brengen naar 30 mb.
Misschien is dat naar je genoegen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Leegtrekken is leuk maar functioneel is het niet. Je mist al snel basisdingen die je ook bij normaal gebruik nodig hebt. Mijn ervaring met dit soort mini versies is erg slecht.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 22 oktober 2004 @ 13:03:
Leegtrekken is leuk maar functioneel is het niet. Je mist al snel basisdingen die je ook bij normaal gebruik nodig hebt. Mijn ervaring met dit soort mini versies is erg slecht.
Het is ook meer voor de gein zoiets. Als je dat leuk vindt tenminste. Je mag blij zijn als je nog kladblok kunt gebruiken. Overige functionaliteit heb je niet meer. Geen printers, geen netwerk enzovoorts.

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op 22 oktober 2004 @ 12:43:
Dit heet volgens mij nano95 of micro95. Even zoeken op google zal wel wat opleveren.

//edit

http://osfocus.net/article.asp?PostID=1
HIer staat wat over micro95. De term nano verwijst naar de kleine versie van win98.
klasse! hier was ik idd naar op zoek. _/-\o_
Pagina: 1