Het is me nu al 3 keer overkomen, ik install een spel gewoon met de cd erin en legaal. Als ik op mijn naam in windows zit, dan krijg ik een error tijdens install, log ik in op mn broer dan heb ik nergens last van. Hebben meer mensen hier last van? Vind het namelijk heel vervelend!
Misschien heeft jouw account geen rechten om software te installeren?
Verwijderd
waarschijnlijk heb je niet genoeg rechten met je eigen acount.
maar dit lijkt me niet iets voor dit forum eerlijk gezegd.
(TR gemaakt)
maar dit lijkt me niet iets voor dit forum eerlijk gezegd.
(TR gemaakt)
rechten
maar mijn broer en mijn account verschillen echt geen zak volgensmij. Net format gedaan maand geleden
Kijk daar heb je het al, ze zegt "volgens mij".. Als je dat nou eens even controleert?Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 12:11:
rechtenmaar mijn broer en mijn account verschillen echt geen zak volgensmij. Net format gedaan maand geleden
Verwijderd
Sorry, maar hier kunnen we helemaal niets mee. Je zit al langer op GoT, dus je zou toch moeten weten dat je je topic in het juiste forum moet zetten (je hebt vaker in Spielerij - Problemen & Vragen gepost) en dat je voldoende informatie moet geven.
Probeer het nog een keer zou ik zeggen, nadat je Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen doorgelezen hebt.
Probeer het nog een keer zou ik zeggen, nadat je Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen doorgelezen hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()