Verwijderd
[google=wat is s-video]
Sorry hoor, maar google is echt een erg goed naslagwerk voor zoiets.
Sorry hoor, maar google is echt een erg goed naslagwerk voor zoiets.
google : hier
S-Video staat voor Super-Video is een techniek die video overbrengt via 2 kanalen, waarbij het ene kanaal zwart-wit informatie bevat en het andere kleur.
Dit zorgt voor een betere kwaliteit dan composiet.
S-Video staat voor Super-Video is een techniek die video overbrengt via 2 kanalen, waarbij het ene kanaal zwart-wit informatie bevat en het andere kleur.
Dit zorgt voor een betere kwaliteit dan composiet.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
GoT is geen helpdesk. Als je gewoon s-video intikt op google vind je genoeg. Lees even de voorwaarden van een topic door, alle andere door jou geopende topics zijn ook allemaal al gesloten. Gewoon beetje research doen en het komt goed
GoT is bedoeld voor vragen en probleemgevallen waarbij je na research echt niet meer uitkomt. In dit geval kan ik helaas niet uit de topicstart opmaken of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht om de vraag te beantwoorden. En daarnaast was de vraag relatief makkelijk te beantwoorden door simpelweg de term door Google heen te jagen, zoals de anderen reeds hebben opgemerkt 
Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen, incluis de onderliggende linkjes
Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen, incluis de onderliggende linkjes
Dit topic is gesloten.
![]()