gezocht gratis faxnummer...

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik zoek een gratis faxnummer die inkomende mail direct doorstuurd naar mijn e-mailaccount... Ik heb via google Xoip gevonden, maar daarvoor moet je met een Tiscali-account inbellen om de mail te openen... iemand een andere suggestie?

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Via Ladot krijg ik daar maandelijks reclame over: daar kun je een faxnummer aan laten maken die al je faxen doorstuurt naar de mail. Fax2Mail heet het.

[ Voor 13% gewijzigd door André op 22-10-2004 11:53 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KPN heeft dat ook: KPN Faxmail. Als je een telefoonlijn hebt kun je dat gratis aanvragen op kpn.com :)

• ergodyne1
Ah ff checke, heb geen telefoonlijn dus kpn gaat niet door...Kpn had ik overigens ook al gevonden, hun service is gratis maar daartegenover staat dat ze de zender van een fax meer kosten rekenen...

Verwijderd

Ik weet niet welke provider je hebt maar Multikabel / Quicknet biedt dit gratis aan voor haar internet klanten.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Zonnet spamt mij ook elke week met het bericht dat ze dit hebben.

• ergodyne1
Ik heb Planet als provider... ben nu die service van Ladot aan het checken, dat linkt overigens naar een andere site: Active24 waar de Fax2Mail weer wordt aangeboden door eFax.com

• ergodyne1
Heb me net geregistreerd bij eFax maar lees nu dit:

Tarieven voor het ontvangen van faxberichten:
Het ontvangen van faxen via een lokaal eFax-nummer is gratis, conform de voorwaarden in de Klantovereenkomst. eFax rekent $0,20 (USD) per pagina* aan voor ontvangen faxberichten op gratis eFax-nummers.

Deze zin spreekt zichzelf aardig tegen he? Niet gratis lijkt mij!

Sterretje:

* Deze tarieven zijn van toepassing op faxpagina's die binnen 60 seconden kunnen worden verzonden. Dit geldt voor circa 90% van alle faxpagina's. Het verzenden van faxpagina's met veel afbeeldingen duurt vaak langer dan 60 seconden en kan als extra pagina's in rekening worden gebracht. Alle vermelde en gefactureerde tarieven zijn gebaseerd op faxtarieven vanuit de Verenigde Staten naar de bestemming. eFax Plus-nummers in Japan kosten $22,50 (USD)/maand of $270,00 (USD)/jaar met eenmalige activeringskosten van $29,50 (USD). Er zijn geen speciale aanbiedingen van toepassing. Afhankelijk van uw land van vestiging is BTW van toepassing op alle kosten.

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:59
FF tussendoor:
Faxen ontvangen met FaxMail van KPN is geweldig; maar ik vroeg me af of je ook ergens (ook bij kpn misschien?) een mail-to-fax had (met dat gratis nummer van KPN)? Zal wel niet denk ik, maartoch even deze vraag tussendoor -g-

edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door gavro op 22-10-2004 13:07 ]

Whoo-ah.

Verwijderd

Voor KPN Faxmail hoef je helemaal geen lijn te hebben. Je kunt je gewoon registreren op de website zonder dat er een abonnement op jouw naam staat :)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

HunterPro schreef op 22 oktober 2004 @ 11:53:
KPN heeft dat ook: KPN Faxmail. Als je een telefoonlijn hebt kun je dat gratis aanvragen op kpn.com :)
Leuk en aardig die KPN Faxmail. Ik had jaren geleden ook zo'n nummer. Maar van de ene op de andere dag bestond het nummer niet meer.. Zonder waarschuwing... Maar da's natuurlijk ook het risico van gratis...

Xoip was jaren geleden ook zo. Voicemail, fax, alles erop en eraan... Uiteindelijk wel makkelijk als je meerdere nummers hebt: één centrale voicemail. Maar ook dit nummer bleek geen lang gratis en goed bestaan te hebben: ze kregen de handel niet meer gratis rond en de gebruikers moesten er voor gaan betalen..

Voorlopig kan men mij gewoon faxen op mijn vaste aansluiting. Tenminste een nummer dat voorlopig ook blijft bestaan...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Gratis op jobtrack.nl

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Demon biedt het ook gratis aan voor klanten. Heb daar een faxnummer met 020 als netnummer. Zo te zien aan de reacties hierboven doen meer providers dit, dus vraag het daar eens na of ze zoiets hebben.

Een gratis faxdienst zonder kleine lettertjes kan je vergeten denk ik. Ze moeten altijd ergens geld vandaan halen dus er is altijd een catch (inbellen bij tiscali/duurder nummer enz.)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Ik heb van zonnet ook een gratis faxnummer gekregen. Komen faxen automatisch in je mail terecht

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Het is dus zeer eenvoudig om een gratis faxnummer te krijgen en gratis faxen te ontvangen. De vraag is dus eigenlijk: Welke aanbieder biedt het laagste tarief voor de verzender van de fax?

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
Paters schreef op zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:25:
Het is dus zeer eenvoudig om een gratis faxnummer te krijgen en gratis faxen te ontvangen. De vraag is dus eigenlijk: Welke aanbieder biedt het laagste tarief voor de verzender van de fax?
Volgens mij liggen de tarieven van de gratis aanbieders als volgt:
Kosten beller:
- XOIP Euro 0,054
- KPN Faxmail Euro 0,10
- Henrey Euro 0,35
- eFax Euro 0,60 (ook bekend onder Zonnet, Scarlet, Jump, DeZaak, Macro, etc.)

Versturen kan in dit lijstje alleen bij:
- eFax $ 0,10 (+ abonnement)
- Henrey - gratis als kickback op ontvangen faxen.

Hey, it compiles . . . . Ship it !

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:04

tweakerbee

dus..?

XOIP != gratis

You can't have everything. Where would you put it?

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
Je hebt helemaal gelijk 8)7 Ik was een beetje gefocussed op de aankieskosten.

XOIP is Euro 48,99 per jaar als onderdeel van een breder Tiscali pakket.

Hey, it compiles . . . . Ship it !

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb nu ook een KPN Faxmail nummer en vanuit NL werkt het prima.

Alleen werkt dit ook vanuit het buitenland? (Anders is het voor mij redelijk nutteloos).. Als ik bv naar mijzelf fax via 00-31-8xxxxxxxxx ... dan is dan een ongeldig telefoonnummer. ??

Iemand enig idee hoe zoals werkt vanuit het buitenland?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:54

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien heeft de TS wat aan dit: https://wwwi.efax.com/nl/efax/twa/signup ?
Hm, dit is toch betaald blijkbaar.....

[ Voor 25% gewijzigd door AW_Bos op 18-01-2005 12:29 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Bij Chello krijg je ook gratis faxnummer. Ook +31-8... nogwat.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 11:46

T-Junkie

user brain not connected...

Als je lid bent van HCC dan kan je je inbel activeren en bij je email kan je volgens mij dan ook een faxnummer aanvragen. Dan komen de faxen in je mail.
Pagina: 1