Toon posts:

Vals geluid bij afspelen MP3's

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij het afspelen van m'n MP3's via MediaPlayer sinds enige tijd een probleem. In de eerste tien seconden van elk nummer vervormd het geluid en klinkt het vals. Het is niet om aan te horen! :r

Ik heb alle aansluitingen al schoongemaakt, maar dat heeft helaas niet geholpen...

Ik heb een Soundblaster Live! 5.1 en een Logitech Z-640 setje. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:58
probeer je player eens opnieuw te installeren¿ Heb je de files ook al eens ergens anders geprobeerd¿ (portable player, bij pc van kennis)
Misschien nieuwe MP3 codecs downloaden.
Staat de SRS WOW functie niet verkeerd¿

[ Voor 11% gewijzigd door Tovenaar op 22-10-2004 12:37 ]

Verwijderd

ik heb het ook sinds ik media player 10 heb geïnstallerd O-) ,
maar ik kan media player 9 niet vinden.

edit:
ik heb het niet alleen bij mp3's maar ook bij gewone cd's die ik afspeel

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 17:52 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:58

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
is niet toevallig de snelheid anders ingesteld ofzo :?? want dan kan die sneller/langzamer lopen...

Home Assistant Configuratie V&A

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

WMP10 ? Zitten nl nog wel meer bugs in.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Is bij mij al opgelost, nadat ik wmp10 heb geïstalleerd is om vreemde reden mijn geluidkaarddriver niet meer goed :? O-) .
Heb nu driver opnieuw geïnstalleerd, werkt alles goed.

Verwijderd

Topicstarter
Heb WMP 10 gedownload en het probleem is er nog steeds... De snelheid staat ook gewoon op normaal, dus dat is het ook niet. Als ik op SRS WOW klik, dan gebeurt er niets. Er komt dan ook links onderin SRS WOW effecten te staan bij Media Pleyer, maar dan kan ik dan ook niks mee... |:(

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Treedt het probleem ook op als je het met een andere player afspeelt?
Het zou kunnen liggen aan de buffering / effectenlayer van Windows Media Player, of aan de directsound laag die daar weer onder ligt, of aan je geluidsdrivers, die daar weer onder liggen :)
Probeer in ieder geval die bovenste laag dus even uit te sluiten, door bijvoorbeeld WinAmp of desnoods een console MP3 player te testen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Heb Winamp geinstalleerd, geen problemen meer nu... Media Player doet nog steeds vaag... Topic kan gesloten worden!
Pagina: 1