Ik heb het moederbord van een oude Hp Vl400 desktop pc in een liefelijk klein aopen kastje gestopt. Echter dit is een kast waar de pci brackets gewoon haaks op het m0b0 staan zoals in elke tower. In de originele kast liepen die dingen evenwijdig aan het mobo dmv een pci extender die van 1 slot 3 maakt. Echter zijn op het mobo gewoon 3 sloten aanwezig en het lijkt me dat deze ook gewoon functioneel kunnen zijn. Nu wil ik gewoon die extender eruit halen en niet gebruiken echter begint ie dan te zeuren dat hij er niet inzit en boot vervolgens niet.
Kan ik via een bios fix oid zorgen dat ie zonder pci extender werkt? Het KAN namelijk wel aangezien hetzelfde moederbord in een een andere model zit als tower en werkt zonder dat ding.
Ik heb al gezocht naar biossen ed, in de manual staat er ook nix over. Er is geen halt on error optie in de bios. Geen jumpers etc.
help?
Kan ik via een bios fix oid zorgen dat ie zonder pci extender werkt? Het KAN namelijk wel aangezien hetzelfde moederbord in een een andere model zit als tower en werkt zonder dat ding.
Ik heb al gezocht naar biossen ed, in de manual staat er ook nix over. Er is geen halt on error optie in de bios. Geen jumpers etc.
help?