Toon posts:

Dell Axim X30 Bluetooth GPS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik overweeg de aankoop van bovenstaand apparaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb reviews gezocht, maar vind er alleen van de Amerikaanse versie. Ik zou willen weten of de Europese navigatie-software goed is (vroeger leverden ze TOMTOM3, maar dit hebben ze veranderd).
Weet er iemand toevallig wanneer de Axim X50 uitkomt in Europa (België/Nederland)? Op de Amerikaanse site kan je hem al bestellen.

Als er dus iemand ervaring heeft met dit toestel en/of een review van de Europese versie heeft, dank bij voorbaat om te reageren.

Verwijderd

Ik zou sowieso niet voor Bluetooth GPS gaan...heel storingsgevoelig. Je moet dan je GPS op de achterbank leggen om hier weinig last van te hebben :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 10:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 10:45:
Ik zou sowieso niet voor Bluetooth GPS gaan...heel storingsgevoelig. Je moet dan je GPS op de achterbank leggen om hier weinig last van te hebben.
Hoe bedoel je, storingsgevoelig? Waar wordt hij door gestoord? Of is het juist de GPS die iets anders stoort? En waarom helpt het dan om hem op de achterbank te leggen?? ;)

Verwijderd

ik weet niet precies wat de storing veroorzaakt, wellicht de verwarming of zo.

ik leg mijn GPS altijd op de achterbank en dat scheelt wel, maar is natuurlijk niet optimaal. :)