4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Alles aanroepen vanuit één batchjob, bv. DoAll.CMD>GeneralLog.txt ? Of wil je direct kunnen zien wat er gebeurt?
/edit:
Andere optie: alle bacthjobs laten loggen naar hetzelfde bestand maar zonder te overschijven. > maakt een nieuw bestand of overschrijft het bestand, maar >> voegt eraan toe. Bijvoorbeeld:
set logname=%timedate%.log
echo Dit is de logfile van %timedate%>%logname%
install1.cmd>>%logname%
install2.cmd>>%logname%
install3.cmd>>%logname%
echo Script geeindigd op %timedate%.>>%logname%
(Ik laat 'm dan ook altijd mailen met Blat (www.blat.net), maar das een ander verhaal
)
/edit:
Andere optie: alle bacthjobs laten loggen naar hetzelfde bestand maar zonder te overschijven. > maakt een nieuw bestand of overschrijft het bestand, maar >> voegt eraan toe. Bijvoorbeeld:
set logname=%timedate%.log
echo Dit is de logfile van %timedate%>%logname%
install1.cmd>>%logname%
install2.cmd>>%logname%
install3.cmd>>%logname%
echo Script geeindigd op %timedate%.>>%logname%
(Ik laat 'm dan ook altijd mailen met Blat (www.blat.net), maar das een ander verhaal
[ Voor 70% gewijzigd door CmdrKeen op 22-10-2004 09:23 ]
Bloed, zweet & koffie
Juist het gebruik van >> wil ik proberen te vermijden, omdat je dit bij elk commando moet toevoegen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dan gebruik je toch gewoon de eerste optie: een batchfile maken die alle andere batchjobs roept en de output daarvan laten loggen met >, bijvoorbeeld:
ALLES.CMD:
::@echo off
call job1.cmd
call job2.cmd
En dan ALLES.CMD>GeneralLogFile.log
ALLES.CMD:
::@echo off
call job1.cmd
call job2.cmd
En dan ALLES.CMD>GeneralLogFile.log
Bloed, zweet & koffie