Ik heb een e-teck PCI56RVP modem. Als ik verbinding wil gaan maken vraag om een land keuze, maar er staan geen landen om uit te kiezen. Hierdoor kan ik geen verbinding maken. Op de e-teck site stonden geen drivers mee voor dit type en heb ik ze dis van driverguide gehaalt. Iemand het zelde probleem of een oplossing??
Verwijderd
In de doos zit ook een Cd van Supervoice daar kun je alle drivers vinden!..
Ik heb gisteren z'n ding bij me zwager in gebouwd, eerst tobben en dan toch maar even de twee flodders lezen, zodoende kwam ik daar na een kwartiertje achter....
Ik heb gisteren z'n ding bij me zwager in gebouwd, eerst tobben en dan toch maar even de twee flodders lezen, zodoende kwam ik daar na een kwartiertje achter....
hij heeft niks van dat modem(geen boekje of CD). Dat is nou juist zo klote. Kan je die drivers mailen of zijn ze erg groot??
rkrythe@wanadoo.nl
rkrythe@wanadoo.nl
daar staat dit type modem niet meer bij
PCI56RVP
PCI56RVP
Kijk hier voor drivers en handleiding:
http://www.lapwing.nl/support/downloads/e-techmodem.htm
http://www.lapwing.nl/support/downloads/e-techmodem.htm
Verwijderd
Op zondag 31 december 2000 19:09 schreef ruubruub het volgende:
daar staat dit type modem niet meer bij
PCI56RVP
Lachen met die gasten van Ee-teg.
Ik heb precies het zelfde meegemaakt.
Ik heb in je maildoos een setje geplakt met de drijvers, werken deze nou toch niet, dan moet je even hieronder opvolgen;
Wat je moet doen is een mailtje sturen naar de helpdesk van techgasten, staat op e-tech.nu.
Dan uitleggen dat je geen CD hebt met drijvers, maar alleen het bit-faks proggie.
Dan krijg je respons.
Dan vraag je of zij even de juiste drijvers kunnen mailen, dat doen ze.
houdt ze wel bezig, want het kan zijn, dat je even 3 keer een vraagje moet sturen waar de drijvers bijven, heb ik ook gehad.
bedankt voor drivers, maar als ik ze installeer vraag hij om een land, maar je kan helemaal geen land kiezen
. Je ziet een kader en er onder een knop toevoegen. Het kader is leeg en daar zouden de land in moeten staan. Heel raar!
Pagina: 1