Toon posts:

XGI thread

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze is me echt in het oog gesprongen omdat ik altijd de reacties lees die op 1 van mijn posts komen.
De persoon in kwestie krijgt meermaals +1 inzichtsvol toegedeeld terwijl ik in mijn post al aangeef wat hij zegt.
Niet dat ik niet tegen kritiek kan. Maar kort gezegt zegt hij/zij : "neen, je bent fout want..." en dan komt er wat ik reeds gezegd heb.
Ofwel lezen de mensen die punten toekennen enkel een reactie in kwestie en niet de reactie waarop gereageerd wordt. Ofwel is het zoals velen al een hele tijd vermoeden : het niveau op t.net is aan het dalen.
Het eerste vermoeden wordt enorm gesterkt door de manier van modereren
Het tweede door de aard van de reacties. Vooral als het gaan om AMD/Intel en OSS/Microsoft.

Beide gevallen zijn in ieder geval zeer spijtig aangezien er nog steeds een hele hoop mensen zitten die wel om de technische kant van de zaak op t.net zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Relax man!!!

De thread is nog niet zo oud en je hebt (wellicht van mij;-) alweer een puntje d'r bij.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28

botoo

💀 too old to die young

been there . . . ©

(maar er mag nog wel wat mod-force naar toe :))

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03-2021
Ik ben ook aan het modereren geslagen. Echter: je weet dat als er slecht gemodereerd wordt je hier terecht kunt. Zet dan geen melding onder de slechts post, waardoor die ook naar beneden wordt gemodereerd. Hier melden is meestal voldoende. :)