[After Effects] Filmpje afspelen in letters

Pagina: 1
Acties:

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 18:30

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Topicstarter
Ik heb ff zitten klooien in after effects, maar krijg het niet voor elkaar. Ik wil dus zeg maar dat mijn film afgespeeld word in letters, en er omheen moet het zwart zijn. Ook moet de tekst nog gewoon aangepast kunnen worden.

Het lijkt dus zeg maar op zo'n mask, en zo'n effect wil ik ook. Alleen krijg ik dit dus niet voor elkaar met mijn tekst, kan je niet op een of andere manier je tekst afmaskeren?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:00
gewoon in photoshop een zwarte bg maken met de tekst eruit geknipt zeg maar en die in after fx zetten??

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

text layer maken

blending mode: stencil alpha

dat is het :)

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Thnx, dat was idd erg easy :P.

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Misschien ben ik de enige, maar ik ben wel heel benieuwd welk effect hier nou bedoeld wordt, want misschien dat ik veel te moeilijk zit te denken, maar bij een filmpje afspelen in letters krijg ik geen visioenen van wat daar nou mee bedoeld wordt...

Daarom ben ik dan ook wel benieuwd naar een voorbeeldje...?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

zeg maar alsof je door een verrekijker kijkt, maar dan letters. Zwart, letters eruit geknipt en dan de video erachter

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Ah...ikke begrijp!!!Thnx!! Freddy_Fish, post je het resultaat ook nog? :)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Mja je zal wel tijdje moeten wachten op het resultaat, ben nog erg naab in het maken van filmpjes. Ben nu gewoon een beetje aan t klooien, hoe ik soorten effecten maak die ik wil.
Pagina: 1