Hey mensen,
Ik heb een week geleden een iPod {20 Gb} aangeschaft en heb ik een probleempje met m'n schijfruimte.
Er kan namelijk maar 28 Gb op onze harde schijf.
Heb nu ongeveer 10 Gb op m'n iPod staan en dus ook in iTunes, want meer past niet op onze computer.
Als ik al die liedjes van mijn computer haal gaan ze ook van m'n iPod af als ik hem weer bijwerk toch? Is er geen manier om die liedjes gewoon van mijn computer te halen en dat ze wel op mn iPod blijven staan? Of kan ik die liedjes ergens mee verkleinen?
Is er misschien een manier om ruimte te besparen op m'n computer?
Ik zie bevoorbeeld staan bij de eigenschappen van m'n schijf:
''Station comprimeren om schijfruimte te besparen''
Kan ik dit aanvinken, wat doet dit?
Ik hoop dat jullie een manier weten om dit op te lossen.
Alvast Bedankt.
Rectal
{Grotere harde schijf kopen is geen optie omdat m'n pa over een jaar (maybe 2) een nieuwe computer wil kopen en nu een harde schijf kopen vind hij dus zonde.}
Ik heb een week geleden een iPod {20 Gb} aangeschaft en heb ik een probleempje met m'n schijfruimte.
Er kan namelijk maar 28 Gb op onze harde schijf.
Heb nu ongeveer 10 Gb op m'n iPod staan en dus ook in iTunes, want meer past niet op onze computer.
Als ik al die liedjes van mijn computer haal gaan ze ook van m'n iPod af als ik hem weer bijwerk toch? Is er geen manier om die liedjes gewoon van mijn computer te halen en dat ze wel op mn iPod blijven staan? Of kan ik die liedjes ergens mee verkleinen?
Is er misschien een manier om ruimte te besparen op m'n computer?
Ik zie bevoorbeeld staan bij de eigenschappen van m'n schijf:
''Station comprimeren om schijfruimte te besparen''
Kan ik dit aanvinken, wat doet dit?
Ik hoop dat jullie een manier weten om dit op te lossen.
Alvast Bedankt.
Rectal
{Grotere harde schijf kopen is geen optie omdat m'n pa over een jaar (maybe 2) een nieuwe computer wil kopen en nu een harde schijf kopen vind hij dus zonde.}
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 03:06 ]