3D Dancer Demo op beat van muziek

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 12:10

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik ben nu al meerdere uurtjes bezig geweest een programma te vinden, maar helaas heb ik niet op het internet kunnen vinden behalve een demo met een stripster die 3d danst met eigen muziek...

Ben opzoek naar een Demo die meerdere danser's danseressen bevat en die ook verschillende manieren van dansen bevatten, en ook andere omgevingen.

Het leuke van deze Demo is namelijk dat het speelt op de muziek die je bijv met winamp.mediaplayer afspeelt.

Ik had deze demo op een pc staan bij het oude bedrijf waar ik werkte, maar helaas heb ik deze nooit een keertje op cd gezet ofzo.....
Heeft iemand misschien enig idee hoe deze Demo heet?

Ik zou het super vinden om deze Demo nogmaals op mijn pc af te kunnen spelen, en naar mijn weten was deze Demo ook totaal gratis dus geen illigale software hier.

[moderator : oh ja 1 ding, ik heb de search gebruikt op de volgende keywords : 3d danser/3d dancer / 3d music / 3d muziek / winamp dancer / winamp danser en nog vele meerdere... en niets kon ik vinden. ik heb ook google en altavista gebruikt en niets hielp me verder, vandaar dat ik het hier nu vraag. bedankt!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://download.nullsoft.com/customize/component/2001/5/10/P/large_image/Son_of_the_Beach.jpg

zoek je zo iets? :P

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 19:24