Toon posts:

[css]Pagina laat alrijd hor-scrollbar zien ongeacht grote br

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.wormsparty.info

Hier ben ik bezich met een site te maken momenteel nog erg kaal, maar daar komt snel verandering in ;)
Ik heb echter een probleem waar ik net uitkom namelijk dat er constant op ieder pagina een horizontale scrollbar verschijnt in firefox, opera, NS en IE. Het maakt niet uit op wat voor grote je het browser vensterzet 1024 of 1280 hij blijft aanwezig :(

Ik heb al geprobeerd body op 99% te zetten en "BODY{ overflow-x:hidden;}" in mijn css gezet, maar dit gaf geen resultaat. :(

Mijn css files zijn hier en hier te bekijken. Ik heb geen idee waar ik de fout moet zoeken, maar misschien dat iemand hier wat licht kan werpen erop.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:31
Cascading Stylesheet:
1
overflow: auto;

werkt dat ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee werkt ook niet ;(

Missschien dat ik 8)7 8)7 |:( doe als ik de oplossing te pakken heb, maar nogtoe zit ik alleen maar met mijn handen in het haar.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 01:33 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:31
er gaat nog wat fout. In IE is je pagina VEEL breder. De tekst is horizontaal te breed. Bij mozilla blijft te tekst nog wel netjes in het scherm, maar in IE valt het er buiten..

Verwijderd

Cascading Stylesheet:
1
overflow-x: hidden

?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 01:38:
Cascading Stylesheet:
1
overflow-x: hidden

?
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 01:01:
Ik heb al geprobeerd body op 99% te zetten en "BODY{ overflow-x:hidden;}" in mijn css gezet, maar dit gaf geen resultaat. :(
Nee dus

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op 22 oktober 2004 @ 01:35:
er gaat nog wat fout. In IE is je pagina VEEL breder. De tekst is horizontaal te breed. Bij mozilla blijft te tekst nog wel netjes in het scherm, maar in IE valt het er buiten..
OKe thx, ik heb zelf geen IE kan daar dus niet in checken, maar ben wel bezig met een aparte IE style sheet waar ik varanderingen in aanbreng als mensen aankomen met problemen in IE.
Dus bedank voor deze melding :)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:44

Reinier

\o/

De div met de naam conthead heeft width=100% terwijl er links nog een menu'tje staat. Misschien pakt hij 100% van de body?

En grote moet natuurlijk grootte zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
conthead valt binnen ContContainer die 100% slaat op het compleet uitvullen van de content, maar ik heb hem ook even verwijderd om te kijken of het wat uitmaakt mbt die scrollbar, maar nee dus.

Verwijderd

Topicstarter
kick iemand die het weet, bovenstaande leverde namelijk geen resultaat op

IE heeft hele grote scrollbar
FF heeft kleintje maar toch ook een terwijl dit onnodig is :(
Pagina: 1