Ik heb een miditower. een recom blackstealth met een cheapass waterkoeling erin, nu wil ik een nieuwe watercooling inbouwen met losse pomp en reservoir, mijn case komt dan zo vol te zitten dat het eigenlijk niet meer mooi is, dus ik ga zoals velen voor mij een 2de case onder mijn kast zetten. De kast is zwart dus een zwarte mdf kubus zo groot als de case, daar komt dan mijn pomp, reservoir en radiator(en) in te zitten. Dat was even de uitleg, nu komt mijn idee.
De case heet dus blackstealth en wil aan de zijkant van die mdf case aan beide kanten stealthwings eruit laten komen wanneer ik de pc aanzet. Er moet dus gesoldeerd worden om een stappenmotor, servo's .....,..... ik weet het niet, aan te sturen om die wingetjes eruit te laten komen. Achter die wings zitten dan de radiatoren. Hoe kan ik dit het beste oplossen qua aansturing en qua motor, aandrijving. hieronder een klein paintjobje:
De case heet dus blackstealth en wil aan de zijkant van die mdf case aan beide kanten stealthwings eruit laten komen wanneer ik de pc aanzet. Er moet dus gesoldeerd worden om een stappenmotor, servo's .....,..... ik weet het niet, aan te sturen om die wingetjes eruit te laten komen. Achter die wings zitten dan de radiatoren. Hoe kan ik dit het beste oplossen qua aansturing en qua motor, aandrijving. hieronder een klein paintjobje: