Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126864

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuw mp3spelertje met 512MB of 1GB nu ben ik deze
speler tegen gekomen met o.a Ogg Vorbis ondersteuning. 512MB voor 179,- euro. Leverbaar in twee kleuren. Persoonlijk vind ik het een hele mooie speler heeft iemand ervaringen met dit model ?

website fabrikant www.mobiblu.com

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/183_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/183_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/113_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/113_7.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 126864 op 21-10-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98946

Je kunt deze gerust kopen. Ik heb zelf ook een MobiBLU (bijna 1 jaar) een hele goed speler. Ik koop eigenlijk elke jaar weer iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104174

Ik zit te twijfelen tussen deze en de Creative Muvo Slim.
Het is jammer dat ze deze niet verkopen bij normale winkels(hij wordt alleen verkocht op mp3spelers.nl, en nog bij een andere webshop), want dan kan ik zien hoe hij er in het echt uitziet en hoe groot ie is.

heeft iemand mss real-life plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43366

Ik vind het wel een stoer ding, helemaal nu ik opzoek ben naar een nieuwe speler. Is er, buiten "Kopje Thee" om, iemand die wat meer kan zeggen over de kwaliteit van deze speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-07 12:27
Er staat wel wat info in het dah 1000 topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43366

Zoutvat schreef op 01 november 2004 @ 10:35:
Er staat wel wat info in het dah 1000 topic. :)
Thanks, tevreden reacties over het algemeen. En firmware updates met een zekere regelmaat, iets wat ik compleet mis voor mijn Mpio FD100 (verder uitermate fijn ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand al een real-life plaatje van zn Mobiblu DAH 1200 mp3speler?
deze vind ik toch altijd beter aangeven hoe de speler is vormgegeven en hoe groot ie is dan de fabrieksplaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103689

Dit staat op een engelse website, veel goede reacties:

http://www.mp3players.co....ser_reviews/dah1200t.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil hem een keer in de handen hebben gehad voordat ik m koop.....
echt jammer dat ze m niet verkopen bij mediamark ofzo, ik meel de fabrikant wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en toen was de 256mb uitverkocht in het wit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126488

kheb de zwarte 512 mb besteld.. vrijdag.. hij's alleen nog steeds niet binnen.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil je je gebruikerservaringen hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127970

[quote]Anoniem: 104174 schreef op 02 november 2004 @ 16:39:

ze staan op de HCC dagen daar kun je hem bewonderen. Ik vind die zwarte echt super mooi..vooral die cradle met blauw backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 127970 schreef op 08 november 2004 @ 17:48:
Anoniem: 104174 schreef op 02 november 2004 @ 16:39:

ze staan op de HCC dagen daar kun je hem bewonderen. Ik vind die zwarte echt super mooi..vooral die cradle met blauw backlight.
Je hebt m dus?
hoe bevalt ie, kun je niet even een klein reviewtje maken
pic van die zwart plz :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb de speler.. alleen is er iets mis mee :/ ..
Als ik mp3's afspeel hoor ik , in de wat stillere gedeeltes van de muziek,een licht gerommel op de achtergrond. Heel irri. Kheb 3 verschillende oordoppies geprobeerd, maakt nix uit. En dezelfde mp3's klinken wel goed op mn pc en mn andere mp3 speler.
Het zal wel iets van een technisch probleem. Kheb mailtje gestuurd naar helpdesk...

verder is het een prachtige speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101516

kleine review misschien?? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet voor welke mp3speler ik moet kiezen :?

deze Mp3speler, de Mobiblu DAH 1200 512MB

of

CMtech Live CA-C90 256MB

en aangezien ik hier geen user-reviews van de DAH 1200 kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesco
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-04-2023
Ik heb de zwarte 256MB versie.
Het is een leuk apparaatje alleen vind ik het jammer dat de Equalizer, SRS, TB en WOW niet werken op de ogg bestanden. Ook is het volume verschil tussen mp3 en ogg ook wat groot, ook al klinken ze op de pc even hard. Voor de rest is het een leuk ding. De radio werkt prima, de line-in neemt het geluid heel mooi op en hij is ook erg handig als usbstick.

Als je nog meer wilt weten moet je het effe vragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ey tesco..kheb een vraagje.. ik heb de speler namelijk ook.

Ik vroeg mij af of jij ook een rommelend geluid hoort bij sommige mp3's, als je niet de srs/tb/wow/ mode gebruikt. Ik hoor namelijk als ik een wat rustig nummer af speel (piano klassiek) een rommeld geluid op de achtergrond als de EQz op rock of op dance staat. Als ik hem op Jazz zet hoor ik het een stuk minder.

verder is het een prachtige speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesco
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-04-2023
Hmm, nee heb ik nog niet gehad.
Misschien ligt het aan je mp3-tjes of spelen ze op de pc wel goed af?
Verder wil ik nog effe kwijt dat ik in het begin de midden en hoge tonen wat te hoog vond staan bij de ogg bestanden (omdat je ze niet zelf in kan stellen) maar nu ik betere oordopjes heb klinkt het een stuk beter. Ik hoor nog wel bij sommige nummers wat felle tonen maar daar valt wel mee te leven. :P
Verder heb ik een mailtje gestuurd naar mobiBLU over de mogelijkheid van een nieuwe firmware update met wat tips en of ze er al ver mee zijn.
- Equalizer support for ogg. (or something with more bass etc.) << met betere oordopjes is het beter maar het zou fijn zijn als we ook de equalizer op ogg bestanden kunnen toepassen.
- Filetype related volume changing. (mp3, wma, ogg and wav)
- Playlist support. (m3u, pls etc.)
- File sorting in a folder. (on name, date, filesize etc.)
- Adding names to the FM radio presets.
- Ogg encoding. (radio, line-in and voice)
- ID3-tag support for mp3 and ogg! (can be switched off in menu, filetype related)

Misschien heeft iemand anders nog wat te melden of heeft nog leuke ideen om op te sturen naar mobiBLU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99344

Hij is tijdelijk in prijs verlaagd..

99 euro bij mp3spelers.nl

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=183

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07 17:37
Die actie is alweer voorbij, de oude prijs van 168,95 staat weer op de site. Ben ik toch blij dat ik zondag dat ding nog voor 99,95 heb kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
edit:
verkkerde forum, sorry

[ Voor 93% gewijzigd door BadVibes op 07-12-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Tesco schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:38:
Hmm, nee heb ik nog niet gehad.
Misschien ligt het aan je mp3-tjes of spelen ze op de pc wel goed af?
Verder wil ik nog effe kwijt dat ik in het begin de midden en hoge tonen wat te hoog vond staan bij de ogg bestanden (omdat je ze niet zelf in kan stellen) maar nu ik betere oordopjes heb klinkt het een stuk beter. Ik hoor nog wel bij sommige nummers wat felle tonen maar daar valt wel mee te leven. :P
Verder heb ik een mailtje gestuurd naar mobiBLU over de mogelijkheid van een nieuwe firmware update met wat tips en of ze er al ver mee zijn.
- Equalizer support for ogg. (or something with more bass etc.) << met betere oordopjes is het beter maar het zou fijn zijn als we ook de equalizer op ogg bestanden kunnen toepassen.
- Filetype related volume changing. (mp3, wma, ogg and wav)
- Playlist support. (m3u, pls etc.)
- File sorting in a folder. (on name, date, filesize etc.)
- Adding names to the FM radio presets.
- Ogg encoding. (radio, line-in and voice)
- ID3-tag support for mp3 and ogg! (can be switched off in menu, filetype related)

Misschien heeft iemand anders nog wat te melden of heeft nog leuke ideen om op te sturen naar mobiBLU.
Ik heb de speler ook sinds vandaag, maar ID3-tags werken idd niet, doen ze dat wel bij WMA?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101516

waarom ga je in dit topic verder als je hetzelfde al gezegd hebt in dat andere topic?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verder in MobiBLU DAH 1200

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.