Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort GPRS Starttarief?

Pagina: 1
Acties:

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Ik zit nu met GPRS op mijn telefoon te spelen ... en na een kwartiertje MSNén via GPRS heb ik nog lang geen mb verbruikt.... en ze zeggen dat het 1,50 euro per Mb is....

Starttarief ofzo? is dit nou echt ZO goedkoop?

met papier mache kun je alles maken!!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Starttarief? Dat lijkt me eerlijk gezegd niet ;) Msn'en via GPRS kost ook eigenlijk niet zoveel data. Mijn ervaring is 25 KB na het inloggen en dat telt dan eens in de paar regels tekst een KB bij. Na een kwartier zit je dan niet snel al op 1 MB. :Y)

edit: ZO goedkoop is het btw helemaal niet, je zou 1,50 voor elke MB bij je breedband moeten betalen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Gully op 21-10-2004 23:37 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Gully schreef op 21 oktober 2004 @ 23:36:
Starttarief? Dat lijkt me eerlijk gezegd niet ;) Msn'en via GPRS kost ook eigenlijk niet zoveel data. Mijn ervaring is 25 KB na het inloggen en dat telt dan eens in de paar regels tekst een KB bij. Na een kwartier zit je dan niet snel al op 1 MB. :Y)
oke.. en IRC'en?
Op mijn PC kost dat 40kb per uur ongeveer...

met papier mache kun je alles maken!!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Servowire schreef op 21 oktober 2004 @ 23:36:
[...]

oke.. en IRC'en?
Op mijn PC kost dat 40kb per uur ongeveer...
dan is dat bij GPRS hetzelfde he ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik denk dat je van chatten via je gprs niet echt arm gaat worden. Daarom ondersteunen de pocket versie van msn ook geen plaatjes enzo. Zolang je alleen tekst verstuurd is het echt goed te doen. Voor een telfort start tarief zou je op de site moeten kijken, maar volgens mij is dat er niet.

Tenminsten niks gemerkt op m`n rekeningen :*)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Telfort heeft geen starttarief voor GPRS :) en ws wordt het pas bij 1 mb van je btg afgehaald :)
Pagina: 1